Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.01.11, 16:45   #1 (linkki)
Dagger85
(Vierailija)

ero ja sen jälkeen ...

Vaik ero tuli ku rakkaus loppui, silti olo on aika pska. En ole ikinä asunut yxin ja nyt jo 5 kk sinkkuna. Exällä jo uus mut mä en vaan kykene siihen, haluaisin jonkun mutta kukaan ei kelpa mulle. Mitä tehä miten sitä kestä tätä yxinä olemista????????????
Olisko laastarisuhde sittenki ratkaisu kunnes tapaa sen oikean?? Pelotta että jään yxin ...
  Vastaa viestiin

01.01.11, 21:46   #2 (linkki)
SINGLE MUIJA
(Vierailija)

Eipä kannata laastarisuhde. En minäkään ole halunnut vakiintua eron jälkeen ja ottajia olisi. Erosta on melkein viisi kuukautta joten en haluaisikaan vielä ketään ukkoa. Mun exällä on myös uusi nainen kanssa mutta niinhän sanotaan että miehet eivät osaa olla yksin mutta nainen osaa. Miehille seksi on tärkeää joten sekin varmaan yksi syy. Mun exä löysi uuden muijan meidän eron jälkeen pari kolme viikkoa siitä,tosi törkeää ja meillä oli vielä pitkä suhde takana. Luulen että exälläni on laastarisuhde....tai sitten se pas"""nen on tosiaan rakastunut. Myös minulla vielä vaikeaa myös asua tottumati yksin kun en ole ikinä asunut...mutta elämä jatkuu. Kyllä sinä ehdit sen miehen vielä hakemaan olen sitä mieltä.Älä pidä kiirettä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku