Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.01.11, 02:54   #1 (linkki)
tiedoton
(Vierailija)

miehen epävarmuus?

en tiedä mitä tehdä.. olemme tunteneet yhden miehen kanssa kesästä asti, välimme lähentyivät mutta fyysisiä kontakteja on ollut vain vähän ja miehen aloittteesta. kuitenkin olemme kummatkin todella ujoja jonka vuoksi emme saa mitään aikaiseksi. en tiedä yhtään enään mitä hän minusta ajattelee ja juttelemme paljon kun näemme väkisinkin yhteisien ystävien kautta ja meillä ei kyllä juttelut lopu lyhyeen kun alkuun pääsemme. mutta .. kun kysyin haluaisiko hän nähdä ensiviikolla, vastaus oli en tiedä.. kuitenkin tuli meille kämppikseni seuraksi ja jutteli minulle normaalisti ja flirttailikin .. mitä hän minusta oikein hakee? viestejä lähettelemme ja puhumme paljon facebookissa.. mutta.. en todellakaan tiedä mitä hän minusta haluaa, tuskin tietää itsekkään ja olen ihan hukassa jo
  Vastaa viestiin

08.05.11, 03:48   #2 (linkki)
dada
(Vierailija)

Tiedä häntä tosiaan.
  Vastaa viestiin
19.06.11, 17:08   #3 (linkki)
Oikeudentuoja!

Käyttäjän MindWill avatari

Rekisteröitynyt: 06/2011
Sijainti: Pääkaupunki seutua
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoton Näytä viesti
en tiedä mitä tehdä.. olemme tunteneet yhden miehen kanssa kesästä asti, välimme lähentyivät mutta fyysisiä kontakteja on ollut vain vähän ja miehen aloittteesta. kuitenkin olemme kummatkin todella ujoja jonka vuoksi emme saa mitään aikaiseksi. en tiedä yhtään enään mitä hän minusta ajattelee ja juttelemme paljon kun näemme väkisinkin yhteisien ystävien kautta ja meillä ei kyllä juttelut lopu lyhyeen kun alkuun pääsemme. mutta .. kun kysyin haluaisiko hän nähdä ensiviikolla, vastaus oli en tiedä.. kuitenkin tuli meille kämppikseni seuraksi ja jutteli minulle normaalisti ja flirttailikin .. mitä hän minusta oikein hakee? viestejä lähettelemme ja puhumme paljon facebookissa.. mutta.. en todellakaan tiedä mitä hän minusta haluaa, tuskin tietää itsekkään ja olen ihan hukassa jo

Tota joo! Oon itte tässä tilanteessa ehkä? En nyt vielä seurustele mutta tapailen yhtä loistavimmista loistavinta tyttöä=) Enkä halua "painostaa" käsitteellä annan naisen tehä useimmat alotteet oli se sitten käsi kädessä tai jtn vastaavaa. Mutta Mitä jos hän miettii samoin ettei halua painostaa minua?? Tee itse mahdollisimman rohkeasti aloite jos olette tunteneet jo pitkään. Ja katso vastaus, jos ei ole sama kuin sinun vastaat että juu on meillä aikaa=) Ja se siinä, mutta tämä jos luulet itse teidän suhteenne olemaan valmis Viikonloppuun mökillä?? Seksiin?? Tai sitten vaikka vaan leffa iltaan joka päättyy suukkoon. Eli mitä jos hän pelkää samalla tavalla? Tee rohkeasti aloite ja katso mitä tykkää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku