| Haluaisin hänestä tyttö_ystävän [miehen avautuminen]
Mulla on muutama miespuolinen kaveri TKK:lla jossa opiskelen. Tulee juteltua lähinnä netin välityksellä heidän kanssaan, koska en oikein koe sellaista vetovoimaa heidän seuraansa hakeutumiseen, tai en keksi mitään mielekästä tekemistä mitä haluaisin tehdä heidän kanssaan. Naispuolisia kavereita ei ole, lukuunottamatta yhtä opiskelijatyttöä jonka kanssa näemme silloin tällöin. Tapasin hänet aika vahvoissa humaloissa eräissä bileissä joissa tulimme niissä tiloissa hyvin toimeen. Selvin päin en koe häneen juurikaan mielenkiintoa. Erilainen ajatusmaailma kai.
Yks viikonloppu tässä tapasin yksin baarissa ollessani mukavan porukan, jossa oli yksi tyttö jonka kanssa tulin hyvin juttuun. Menimme sen porukan kanssa hänen kämpälleen jatkoille, jossa kaikki muut menivät samantien makuuhuoneen puolelle, paitsi me kaksi. Kuuntelimme aamuyön musiikkia, joimme viiniä, ja juttelimme. Tulimme mielestäni tosi hyvin juttuun. Nukuin yön sohvalla koska kummallakaan ei ollut halua tehdä mitään sen ihmeellisempää. Aamu meni myös tosi hyvin, tunsin oloni hyvinkin kotoisaksi aamupalalla jutellen hänelle ja kaverilleen, eikä ollut sellaista oloa että "missä helvetis mä oon". No, lähdin siinä sitten hyvillä mielin kotiin.
Nyt kyseisen episodin jälkeen mulla on jäänyt melkoinen kaipuu kyseiseen naiseen. Hän pyörii mielessäni lähes aina kun ei ole muuta ajateltavaa. Kaipuu ei ole sen syvällisempää kuin kaverimielinen kaipuu, sillä olen tässä viime aikoina alkanut jollain tavalla kaivata ihan vain naispuolista ystävää. Olen myös kaiketi biseksuaali(havahduin tähän lähiaikoina). Haluaisin siis vain olla hänen kanssaan kaveria. En vain oikein keksi että miten etenen tästä siten että en ole liian tyrkky tai vaikuta liian epätoivoiselta. Tämä on uusi tilanne sikäli että yleensä en kaipaa baarissa tapaamieni ihmisten seuraa jälkeenpäin.
Tiivistettynä sanoisin siis että elemäni on melko tylsää, kaverit ovat liian tuttuja ja tylsiä, ja haluaisin tutustua lähemmin tähän naiseen mutta en uskalla tehdä minkään sortin aloitetta, jotta en joutuisi torjutuksi :P Onko kellään miehellä samanlaisia tuntemuksia, tai osaako joku naispuolinen sanoa tästä tilanteesta mitään? Olenko säälittävä roikkuja?
|