Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.07.11, 12:08   #1 (linkki)
Epävarma
(Vierailija)

Mitä mieltä tisseistäni? (Kuva!)

Rehellisiä mielipiteitä, kiitos. Olen nuori nainen, ei lapsia. Koko on 70 C, ja olen muuten hoikka. Itselläni on jokseenkin heikko itseluottamus, jonka seurauksena mm. silareitakin harkinnut. Toisinaan taas olen tyytyväinen. Miehet ovat aina sanoneet tykkäävänsä, mutta kehtaako sitä nyt muuta sanoa kun kasvokkain ollaan? Kelpaisiko sinulle? Laittakaahan toki muutkin naiset anonyymisti kuvia tisseistänne! Vertaillaan!

Aijaa.com - 8355277.jpg
  Vastaa viestiin

25.07.11, 15:13   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Kauniit ja hyvänmuotoiset ovat, EI todellakaan MITÄÄN syytä tehdä noille minkäänäköisiä leikkauksia!!
Älä rakenna itsetuntoasi ulkonäkösi tai ruumiisi muotojen varaan, opi hyväksymään se semmoisena kuin se on ja sano hyvästi niille, jotka eivät kestä sitä! :)
  Vastaa viestiin
25.07.11, 15:17   #3 (linkki)
Tzim
(Vierailija)

Oli niin tumma kuva, että en ensin nähnyt yhtään mitään.

Noh, mitäpä ei mies tekisi tissien vuoksi. Sain ne näkyviin pienellä kirkkaus/kontrasti säädölllä. Täytyy sanoa, että näyttää oikein hyviltä ja kyllä kelpaisi. En ymmärrä mistä huono itsetuntosi johtuu, ei ainakaan noista pitäisi.
  Vastaa viestiin
07.08.11, 21:45   #4 (linkki)
KTL
(Vierailija)

Samaa mieltä edellisten kanssa. Terhakoilta, kiinteiltä ja sopivan kokoisilta vaikuttavat. Eikä nännitkään ole hassummat ;)
  Vastaa viestiin
21.08.11, 11:44   #5 (linkki)
Tissitohtori
(Vierailija)

Hyvältä näyttää. Ei mitään syytä hävetä. Noita kannattaa pikemminkin esitellä rannalla meidän miesten iloksi
  Vastaa viestiin
12.09.11, 16:29   #6 (linkki)
Herrasmies
(Vierailija)

Tissit

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epävarma Näytä viesti
Rehellisiä mielipiteitä, kiitos. Olen nuori nainen, ei lapsia. Koko on 70 C, ja olen muuten hoikka. Itselläni on jokseenkin heikko itseluottamus, jonka seurauksena mm. silareitakin harkinnut. Toisinaan taas olen tyytyväinen. Miehet ovat aina sanoneet tykkäävänsä, mutta kehtaako sitä nyt muuta sanoa kun kasvokkain ollaan? Kelpaisiko sinulle? Laittakaahan toki muutkin naiset anonyymisti kuvia tisseistänne! Vertaillaan!

Aijaa.com - 8355277.jpg
Wau upeat kauniit rinnat,kyl nosta olis kade moni nainen
  Vastaa viestiin
26.10.11, 17:05   #7 (linkki)
Sinkkumies
(Vierailija)

Mitä ikinä elämässäsi teetkin niin älä anna kirurgin veitsen pilata noin hienoja rintoja!

PS. Vieläkö olet sinkku? ;)
  Vastaa viestiin
30.10.11, 13:53   #8 (linkki)
maxmax28
(Vierailija)

Älä vaan mene mihinkään leikkaukseen todellakaan niillä on pilattu niin monta naista. Kuvasta näkee vähän epäselvästi mutta tarpeeksi jotta voin muodostaa mielipiteen, kyllä sun rinnat näyttää oikein hyvältä tuollaisenaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku