Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.09.11, 20:51   #1 (linkki)
villiä
(Vierailija)

Ystävien miehiin sekaantuminen

Aiheeni on hieman kiusallinen, hankala ja monimutkikas, mutta yritän selittää parhaani mukaan.

Asun erittäin pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat toisensa. Ihmisillä on omat tiiviit kaveripiirinsä, ja ulospäin ihmiset, piirit ja asiat näyttävät normaaleilta. Syvemmällä on kuitenkin paljon salaisuuksia, joista vain tietyt ihmiset tietävät.

Erosin entisestä vuoden seurustelun jälkeen miesystävästäni 4kk sitten jonka jälkeen olen viettänyt railakasta sinkkuelämää. Olen harrastanut paljon yhdenillan juttuja ja elänyt hetkessä. Koska paikkakuntamme on pieni, seikkailin aina isommilla paikkakunnilla kenenkään tietämättä.

Noin kuukausi sitten jouduin kuitenkin kiusalliseen tilanteeseen, joka saattoi minut jälkeenpäin miettimään paljon asioita. Erään hyvän ystäväni mies lähestyi minua illanistujaisten jälkeen oman naisensa mennessä jo nukkumaan. Makasimme sohvalla, jossa hän kosketteli minua ja tilanne pääsi hieman pitemmälle, ystävättäreni nukkuessa viereisessä huoneessa.. Kiusallista, moraalitonta ja kamalaa, minä olin itse selvinpäin ja mies hieman humalassa. Emme puhuneet asiasta jälkeenpäin, vaan kuvittelin asian jääneen yhteen iltaan. Nyt olemme kuitenkin tavanneet kaksi kertaa, miehen aloitteesta. Hän tulee luokseni, harrastamme seksiä ja hän lähtee takaisin kotiin. Asun syrjäisellä seudulla, joten hänen naisystävänsä (..ja ystäväni) ei tiedä asiasta. Kiinni emme ole jääneet.

Kolme viikkoa sitten saimme kuulla toisten ystäviemme erosta. Eronnut nainen on myös hyvä ystäväni. Viikon kuluttua erosta vietin yön hänen entisen miehensä kanssa. Emme ole puhuneet asiasta sen jälkeen.

Nytpä haluaisinkin vähän apua tilanteeseen. Tapaan toista varattua ystäväni miestä, sekä hyvän ystäväni ex-miestä pelkästään seksin merkeissä. Mietinkin, onko täysin normaalia etten tunne moraalittomuuden tunnetta tai katumusta.

Varatun miehen tiedän osaavan olla hiljaa asiasta, mutta pelkään että ystävästäni eronnut mies kertoo hänelle viettäneen yön minun kanssani. Kun varattu mies saa tietää, en tiedä hänen suhtautumisestaan..

Käytännössä toivon asioiden pysyvän salassa, tai en ainakaan toivo niiden paljastuvan.
Olen huomannut myös hieman ihastuneeni varattuun mieheen vietettyäni hänen kanssaan useamman illan yhdessä. Eronnut mies sen sijaan kiinnostaa minua vain seksin merkeissä.

Pieni piiri pyörii, sanotaan. Pienellä paikkkakunnalla varsinkin. Toivoisin asiallisia vastauksia kysymykseeni; miten toimia? Pitäisikö minun unohtaa varattu mies ja keskittyä vain eronneeseen? Tunteet tuntuvat vievän minusta vallan enkä ajattele järjevästi.
Kaiken huippu on että pystyn olemaan täysin normaali ystävieni seurassa. Asioistani ei tiedä kuin miehet (ja eivät nekään toisistaan, luulevat olevansa ainoita)..

Järjellä ajateltuna minun tulisi varmaan unohtaa ystäväni mies ja keskittyä eronneeseen. Tai sitten hankkia uusi mies jostain aivan muualta, mikä lienee mahdotonta, ainakaan tältäpaikkakunnalta. Tuntuu että kaikki on kaikkien entisiä, tavalla tai toisella. Mitä mieltä olette, saako kavereiden ex-miehiin koskea? Asian pysyessä salassa en näe tätä ongelmana, mutta entäs jos asia halutaan tuoda julki ja välimme syvenevät?

Melkoinen soppa, johon olen kauhani työntänyt...
  Vastaa viestiin

12.01.12, 14:52   #2 (linkki)
Nuub
(Vierailija)

Eittämältä toimintasi kuulostaa aika kurjalta, mutta jos nuo ystävät eivät sinulle ole tärkeitä, niin sittenhän teet kuten lystäät.

Oma (entinen)paras ystäväni paneskeli minulle hyvin tärkeää eksääni selkäni takana 9kk ja vaikka tästä on nyt jo yli kaksi vuotta, ajattelen asiaa yhä, enkä halua enää tätä naista edes nähä, vaikka olenkin jo anteeksi antanut ja toivon hänelle kaikkea hyvää.
  Vastaa viestiin
23.05.12, 14:34   #3 (linkki)
loner
(Vierailija)

[QUOTE=villiä;10989687].

Mietinkin, onko täysin normaalia etten tunne moraalittomuuden tunnetta tai katumusta. /QUOTE]

On. Nykyisin varsinkin. Mitä se kerttoo sinusta ihmisenä, on sitten toinen asia. Edustat valtaväestöä ajatusmaailmasi kanssa. Vastaavassa tilanteessa olisit kuitenkin verisesti loukkaantunut, mikäli sattuisit olemaan jomman kumman miehen entinen nainen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku