Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.11.11, 22:56   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
Täydellinen nainen

Terve, mistä mahtaisin löytää täydellisen naisen? Olen ravannyt baareissa, ulkona, kirjastoissa siis aivan kaikkialla. Olen mennyt melkein aina juttelemaan jos olen nähnyt jonkun mukavan näköisen naisen. Mutta asia ei ole sitten siitä edennyt mihinkään.

Noh nyt olen tullut siihen tulokseen että ei auta muuta kuin etsiä netistä, mikä on kylläkin mielestäni vähän noloa, vai onko? Löysin suomi24:sta yhden sivuston mihin on koottu treffisivustoja ja liityinkin jo tuohon CCDateen.
Tuossa se sivusto. Suomen Parhaimmat Treffisivustot

Minkälaisia kokemuksia teillä on nettitreffeistä? Ja mitä mieltä olette niistä? Ja oletteko kokeilleet tuota sivuston seksitreffi juttua? Toimiiko se oikeasti? Että siellä vain on naisia jotka haluavat pelkästään seksitreffit?? Huhhuh!
  Vastaa viestiin

11.11.11, 23:08   #2 (linkki)
VilleK85
(Vierailija)

No terve!

Jos löydät netistä treffit, ei ole siinä yhtikääs mitään noloa! Itse olen monta hyvää naista löytänyt netin kautta, mutta eivät ole ihan vastanneet kylläkään odotuksiani. Ja pari kertaa asia on ollut myös toisin päin :D Seksitreffit? Kyllä ne ovat aivan totta, hyvä ystäväni harrastaa noita paljon, itse en ole vielä koittanut. Voisin kyllä tuota flirtfairia koittaa, kaverini myös käyttää tuota sivua ja on kyllä ihan mukavan näköisiä kimuleita sieltä löytänytkin!
  Vastaa viestiin
16.11.11, 23:40   #3 (linkki)

Käyttäjän CrazyCyborg avatari

Rekisteröitynyt: 11/2011
Sijainti: Vantaa
Täydellinen

Onhan noita eri paikkoja, mutta täytynee olla melkoisen vetävä persoona että saa jotain irtikin niistä palveluista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
haluan, kanssa, mistä, naisen, seksitreffit, treffit

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku