Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.11.11, 22:02   #1 (linkki)
red-head
(Vierailija)

seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa

Tapasin ihanan miehen uuden harrastukseni myötä, mies iski heti silmänsä minuun ja minä häneen. Näin hänestä heti että hän on pelimies...
En ole ihastunut häneen, vaan kaipaan pelkkää seksiä ja läheisyyttä. Ongelma kuitenkin on se että mies on naimisissa, ja hän on myös minua kymmenenvuotta vanhempi.
Olemme sopineet että seksisuhteemme jatkuu niin kauan kunnes hänen vaimo saa tietää jotain, ja kunhan kummatkaan meistä ei kerro tästä muille. Tätä on jatkunut noin 2kk ja vasta nyt alkaa syyllisyyden tunne iskemään. Olin ensimmäistä kertaa miehen kotona, ja silloin vasta tajusin että kuinka helposti saatan pilata hänen elämän. Mutta enhän tee perjaatteessa edes mitään väärin, sillä hän tässä vaimoaan pettää ... Enkä ole tätä miestä mitenkään edes vietellyt. Me kummatkin vaan tunnetaan fyysistä vetovoimaa toisiimme.
Viimeyönä tavatessamma kysyin häneltä että kuinka montaa muuta hän panee minun ja vaimonsa ohella. Ja hän sanoi että flirttailee kaikille... mutta olen hänen ainoa petikaveri vaimon ohella......
En tiedä pitäisikö minun lopettaa tämä suhde vai jatkaa sitä. Itse haluaisin jatkaa, mutta pelkään pilaavani tämän miehen elämän.
  Vastaa viestiin

20.11.11, 23:28   #2 (linkki)
minä vaan
(Vierailija)

hyvä tarina

Jatka vaan samaan malliin.
  Vastaa viestiin
21.11.11, 19:04   #3 (linkki)
pööko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja red-head Näytä viesti
Mutta enhän tee perjaatteessa edes mitään väärin, sillä hän tässä vaimoaan pettää ... Enkä ole tätä miestä mitenkään edes vietellyt. Me kummatkin vaan tunnetaan fyysistä vetovoimaa toisiimme.

Et tee mitään väärin? Huhhhuh tätä nykyihmisten moraalia. Varastetuksi tietämänsä tavaran ostaminenkin on mielestäsi varmaan ihan ok, eihän sitä itse ole varastanut?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku