Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Sinkut > Sinkun elämää
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.11.11, 10:24   #1 (linkki)
Lene
(Vierailija)

Voiko nainen olla liian märkä?

Ensisijaisesti olen kiinnostunut miesten mielipiteistä/kokemuksista.

Olen tapaillut tätä miestä muutamia kertoja, ja se saa mut pelkällä olemuksellaan märäksi.
Kun katseeni vaeltelee siinä, kun ollaan yhdessä ja jutellaan. Jotain pieniä, aika viattomia kosketuksia..

Jos päädyttäisiin sänkyyn ja rakastelemaan olisiko se huono, että olen niin märkä?

Pls, asiallisia vastauksia.
  Vastaa viestiin

30.11.11, 11:12   #2 (linkki)
kyllä
(Vierailija)

sama juttu

Nyt tulikin ajankohtainen aihe nimittäin itselläni sama vika. Eilen pienen riidan jälkeen miehen kanssa olin aivan märkä ja olihan siinä pikkuhousut vaihdettava ja joskus tosiaan pelkkä toiseen katsominen riittää märkyyteen. Mieshän tykkää siitä kun on märkä....nytkin himoitsen häntä koko ajan...huh huh...;)
  Vastaa viestiin
30.11.11, 11:14   #3 (linkki)
sama vika
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä Näytä viesti
Nyt tulikin ajankohtainen aihe nimittäin itselläni sama vika. Eilen pienen riidan jälkeen miehen kanssa olin aivan märkä ja olihan siinä pikkuhousut vaihdettava ja joskus tosiaan pelkkä toiseen katsominen riittää märkyyteen. Mieshän tykkää siitä kun on märkä....nytkin himoitsen häntä koko ajan...huh huh...;)

Ai niin ja korostit näköjään että miehet vastaisivat...no olen nainen ja vastasin nyt kuitenkin.
  Vastaa viestiin
30.11.11, 16:46   #4 (linkki)
mies
(Vierailija)

Ei ole koskaan haitannut, parempi märkä kun kuiva. Tiedä sitten jos olisi todella pieni haittaisiko.
  Vastaa viestiin
02.12.11, 10:49   #5 (linkki)
Lene
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mies Näytä viesti
Ei ole koskaan haitannut, parempi märkä kun kuiva. Tiedä sitten jos olisi todella pieni haittaisiko.
Kiitos kommenteista! Eli mieltymykset vaikuttavat, mutta myös kalun koko ja erektion voimakkuus.
L.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku