| Heikot mahdollisuudetko löytää seurustelukumppani?
Hei kaikille!
Olen nyt ihan vasta 29v täyttänyt mies. Usein olen tässä viime aikoina ajatellut, että tulenkohan ikinä löytämään seurustelukumppania, ja onkohan mahdollisuuteni todellakin heikot siihen?
Mutta aloitetaanpa kertomalla taustoistani ja nykytilanteestani.
Myönnän sen, että juuri koskaan minulla ei ole ollut pidempää seurustelusuhdetta, jos ei joitakin ihan lyhyitä suhteentynkiä ja säätämisiä lasketa. Myös joitakin yhden illan juttuja on ollut viime vuosina. 18 vuotiaaksi asti tilanteeni oli sellainen, että kavereita ei juuri ollut ja vietin lähes kaiken vapaa-aikani kotona. Kokemusta muiden nuorten kanssa hengailusta ei siis tullut, saati sitten teinirakkauksiakaan olisi syntynyt. Olin tosiaankin jo 18v täyttänyt, kun aloin liikkumaan kartsalla erään kouluaikaisen kaverin kanssa. Se oli kuin lottovoitto kun sain hänet kaveriksi, mutta suhderintamalla oli edelleen hiljaista, mutta toiveikaana sen suhteen olin. Mutta palataanpa nykytilanteeseeni. Niin kuin sanoin, että muutamia ihan lyhyitä suhteen tynkiä on ollut, ja viimeisistä sellaisista on jo vuosia aikaa. Sen jälkeenpä on ollut melko hiljaista sillä rintamalla, lukuunottamatta niitä joitakin yhden illan juttuja. Ajattelen usein, että joudunkohan tyytymään siihen kohtaloon, etten koskaan tule löytämään seurustelukumppania, ja pahalta tuntuu katsella muita seurustelevia pareja. Ainakin yritetty on, että sen puoleen ei voisi sanoa ettenkö olisi yrittänyt. Mm baarista ja netistä on yritetty.
Baarit olen todennut melko toivottomiksi paikoiksi, ja siihen tulokseen olen tullut että niistä ei taida kovin moni ollakkaan mitään pidempiaikaisempaa etsimässä. Muutenkaan baareista ei tahdo löytyä sellaisia tavallisempia ja aikuisempia nuoria naisia, vaan baarien naiset koostuvat enimmäkseen näistä 18-20v bilettäjäpissiksistä. Tilanne on sama melkein joka baarissa, ellei mene sitten varttuneemman väen paikkoihin, mutta niissä taas sitten on jo huomattavasti vanhempia keski-ikäisiä. Voi vain arvailla, että missä ne tavallisemmat nuoret naiset käyvät, vai onkohan heistä suurin osa jo varattuja, ja eivät näin ollen käy missään.
Kaikin puolin koko baaritouhu on alkanut välillä ottaan päähän, kun se on sellaista että rahaa palaa ja seuraavana päivänä jos ei krapulaa niin ainakin väsynyt olo koko päivän, ja kaikki loppujen lopuksi ihan turhan takia. Mutta minkäs teet, kun täytyyhän sitä jossain käydä jos seurustelukumppania mielii.
Olen myös vähän ujo, ja lievän asbergerin syndrooman takia sosiaalinen kanssakäyminen vieraan ihmisen kanssa voi olla vähän vaikeaa joskus, ja näiden seikkojen olen olettanut myös heikentävän seurustelukumppanin löytymisen mahdollisuutta. Kaveripiirinikin on nykyisin melko pieni, eli senkään kautta ei oikein pääse keneenkään potentiaaliseen kumppaniehdokkaaseen tutustumaan.
Netti on myös toinen, josta yrittäminen on myös hyvin turhauttavaa. Jos jollekkin kiinnostavalle profiilille viestiä laitat, niin vastausta ei useinkaan kuulu, tai jos kuuluu niin parin kolmen viestin vaihdon jälkeen ei enään vastausta kuulu. Itse en ole enään naisilta viestejä saanut deittiprofiiliini lukuunottamatta ulkomaalaisten naisten huijausviestejä, jotka olen skipannut samantien. Enään ei ole ollut oikein motivaatiotakaan yrittää nettideiteistä löytää.
Monethan sanovat että harrastuksista voi löytää kumppanin myös, mutta aika lujassa se on sielläkin. Käyn kyllä kuntosalilla ja uimassa sekä paikallisella työväenopistolla kitaratunneilla, mutta ei niissä oikein keskustelukontaktiin kenenkään kanssa pääse.
Itsestäni vielä, että ulkonäköni pitäisi olla kunnossa, eli en ole mikään persjalkainen plösö, vaan n.187cm pitkä ja harteikas mies. On minua komeaksikin useammasti sanottu. Myöskään epäsiisti en ole. Kaikin puolin asioiden pitäisi olla kunnossa, mut en osaa itsekkään sanoa, että missä se mättää. Mitä mieltä muut ajatuksistani, ja vaikuttavatko mahdollisuuteni todellakin heikoilta?
|