Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
TV-Maailma etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > TV-Maailma > Ohjelmakeskustelut
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.04.12, 18:58   #51 (linkki)
jarkko
(Vierailija)

verenpaine

kyllä lääkärin pitää sanoa faktat.mitä siitäkin tulis kun juoppo menee lääkärille ja sanoo mikä mua vaivaa lääkäri siihen saikkua lisää kyllä se siitä.
  Vastaa viestiin
19.08.12, 08:58   #52 (linkki)
liisa
(Vierailija)

kosketusarka

sanokaa tohtori kiminkinen,mikä mulla on kun joka kerta kun olen syönyt,tai aamulla juonut
kahvia ja syönyt leivän,niin kohta,niin kohta navan siis viistosti sivuun oikealle puolella,
alkaa hirveet tuskat,vaan siitä yhdesta kohtaa,ihan kuin siitä haluais joku tulla pois nousee
sellainen muhkura ja on tosi niin kipee että ei voi kunnolla kävella,mikä tämä, on samalla saan
hirveesti kaasua vatsaan,siis tämä tulee joka kerta syömisen jälkeen,,,,,,,onko ehkä maksassa vika tai mikä........hjäp mig
  Vastaa viestiin
29.08.12, 00:09   #53 (linkki)
valekiminkinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa Näytä viesti
sanokaa tohtori kiminkinen,mikä mulla on kun joka kerta kun olen syönyt,tai aamulla juonut
kahvia ja syönyt leivän,niin kohta,niin kohta navan siis viistosti sivuun oikealle puolella,
alkaa hirveet tuskat,vaan siitä yhdesta kohtaa,ihan kuin siitä haluais joku tulla pois nousee
sellainen muhkura ja on tosi niin kipee että ei voi kunnolla kävella,mikä tämä, on samalla saan
hirveesti kaasua vatsaan,siis tämä tulee joka kerta syömisen jälkeen,,,,,,,onko ehkä maksassa vika tai mikä........hjäp mig
Veikkaan sappivaivoja. Mee lääkäriin, rtg-kuvauksella selviää. Älä viivyttele.
  Vastaa viestiin
30.08.12, 16:30   #54 (linkki)
Mase
(Vierailija)

Kiroilu TV:ssä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yks mummeli Näytä viesti
Liikaa kiroilua
Olen yhden mummelin kanssa samaa mieltä. Ohjelmat ovat muuten ihan hyviä seurattavia, mutta kiroilu on asiatonta ja mautonta, epäsivistynyttä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku