| |
03.09.09, 11:04
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Jokakoti.fi
En saa jokakoti.fi nettisivuja toimimaan niin millään. Kerran pääsin sinne kirjautumaan ja sen jälkeen en ole sinne päässytkään. Tukossa vai mistä johtuu? Ärsyttää, kun pitäisi asunto löytää!
| |
| | |
03.09.09, 11:17
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | ei se toimi
Ei se sivu toimi ollenkaan, käytä oikotie.fi ja etuovi.com, ne sentään toimivat, ja niistä löytyy enemmän asuntojakin!
| |
| | |
29.01.11, 10:20
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | jokakoti.fi-sivut
Myin asuntoani mm. jokakoti.fi kautta syksyllä.
Nyt olen yrittänyt päästä sivuille etsimään uutta asuntoa itselleni ja sinne ei kerta kaikkiaan pääse, ei millään.
Jos olisin silloin tajunnut, että mahdolliset kiinnostuneet ostajatkaan eivät pääse sivuille, en olisi maksanut siitä ilosta.
Hidashan se on aina ollut, mutta muuten tykkäisin käyttää, mutta kun ei toimi niin ei toimi..
Ja tämän ovat kuulemma rakentaneet alan parhaat osaajat..?
| |
| | |
03.02.12, 16:50
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Uusi Koti Myin asuntoani mm. jokakoti.fi kautta syksyllä.
Nyt olen yrittänyt päästä sivuille etsimään uutta asuntoa itselleni ja sinne ei kerta kaikkiaan pääse, ei millään.
Jos olisin silloin tajunnut, että mahdolliset kiinnostuneet ostajatkaan eivät pääse sivuille, en olisi maksanut siitä ilosta.
Hidashan se on aina ollut, mutta muuten tykkäisin käyttää, mutta kun ei toimi niin ei toimi..
Ja tämän ovat kuulemma rakentaneet alan parhaat osaajat..? |
Samaa mieltä. Karmeaa roskaa koko sivusto. Hakuominaisuudet surkeat vaikka aukeaisikin sivusto. Hae siinä sitten jotenkin järkevästi asuntoja rajaten. Taas myyty johtajille sika säkissä.
| |
| | |
09.02.12, 13:10
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2012
|
Ei ole mitään järkeä enää käyttää jokakotia, kun etuovi.com tarjoaa nykyään myös yksityisille ilmoittelut.
19.02.12, 22:54
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | jokakoti www sivut Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zeke Ei ole mitään järkeä enää käyttää jokakotia, kun etuovi.com tarjoaa nykyään myös yksityisille ilmoittelut. | ongelma minulla se, etta olen ostamassa ja monet valittajat siirtyneet pois etuovesta jokakotiin. etuoven sivut toimivat erittain hyvin ja jokakodin ei ollenkaan. osaako kukaan nuevoa mika avuksi kun en ehtisi kaikkien toimistojen sivuja tsekkaamaan erikseen.
| |
| | |
04.03.12, 08:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja corallia ongelma minulla se, etta olen ostamassa ja monet valittajat siirtyneet pois etuovesta jokakotiin. etuoven sivut toimivat erittain hyvin ja jokakodin ei ollenkaan. osaako kukaan nuevoa mika avuksi kun en ehtisi kaikkien toimistojen sivuja tsekkaamaan erikseen. | joo huonosti toimii jos toimii. esim pistän hakuun pelkän kaupungin, saan tulokseksi 0 myytävää asuntoa
| |
| | |
05.03.12, 07:45
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2012 Sijainti: Maailmannapa
| asuntohaku
Turhia ominaiksuukia on näissä hauissakin, riittäisi kun syöttää paikkakunnan ja asunnon koon.
(tietenkin etsiikö vuokra, vai omistus asuntoo)
Varsinkin pienemillä paikkakunnilla nämä tarkathaut ei yleensä tuota ainuttakaan tulosta, väljemmällä haulla saattaa kuitenkin voi mieluisan löytää.
| |
| | |
07.03.12, 17:38
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Jokakoti.fi:n hakuvahti ei toimi!
Käsittämättömän huono palvelu! En käyttäisi sitä ollenkaan, jos ei olisi pakko löytää ostettava asunto. Kamalinta on se, että hakuvahti ei toimi laisinkaan.
| |
| | |
11.03.12, 21:40
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Jokakoti
Joo ei toimi haku Jokakotisivustolla ja ei meinaa toimia koko sivusto. Miten hemmetissä on voitu siirtää asunnonmyynti tommoselle sivustolle? Oneksi oikotie sentään vielä toimii.
| |
| | |
11.03.12, 21:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Vai niin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Altee Turhia ominaiksuukia on näissä hauissakin, riittäisi kun syöttää paikkakunnan ja asunnon koon.
(tietenkin etsiikö vuokra, vai omistus asuntoo)
Varsinkin pienemillä paikkakunnilla nämä tarkathaut ei yleensä tuota ainuttakaan tulosta, väljemmällä haulla saattaa kuitenkin voi mieluisan löytää. |
Mä ainakin haluaisin rajata etsinnän Helsingin kallioon mutta nyt saa hakutuloksena koko hesan asunnot. Toisaalta virkamiehenä onhan mulla aikaa rämplätä tätä Jokakotisivustoa työajalla.
| |
| | |
15.03.12, 09:29
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | hakuvahdin toiminta??
Onko kukaan tosiaan päässyt sisälle tuon jokakoti.fi:n hakuvahdin toimintaan? Itse olen onnistunut tallentamaan haluamani vahdin, mutta en ymmärrä miten pääsisin myöhemmin katsomaan noita vahdin asuntoja...!? Etuovi.com on todellakin paljon helpompi käyttöinen, mutta jokakoti näyttää sisältävän enemmän asuntoja :(
| |
| | |
29.03.12, 07:34
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Jokakoti.fi
Luulin jo koneessani olevan vikaa, kun en ole päässyt sivustolle enää pariin päivään. Kunnes sattumalta luin näitä viestejä. Takkuaako vielä muillakin? En oikein viitsisi soittaa kenellekään, kun jo muutenkin häiritsen ainaisilla kysymyksilläni tietokoneen käytössä.
| |
| | | | |