Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
TV-Maailma etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > TV-Maailma > Yleistä TV:stä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.09, 18:33   #1 (linkki)
Yletön Ylen vastustaja
(Vierailija)

YLE ON LAKKAUTETTAVA KOKONAAN!

Raivoni yleläisiä, Yleä ja sen mediamaksuaikeita kohtaan on jatkuvasti suurempi. Pelkkä ajatuskin siitä, että minut pakotettaisiin maksamaan vihaamani TV-kanavan olemassaolo, saa vereni kiehumaan. Olen aina inhonnut suomettajia, suometusta ja suomettuneita, joita kaikkia Yle edustaa. Koska ei näytä todennäköiseltä, että Yle siirrettäisiin maksukortille, kuten muutkin kanavat, niin että vain Ylen katsojat joutuisivat maksamaan Yleä, olen päätynyt ainoaan oikeudenmukaiseen ratkaisuun: Vaadin että Yle on lakkautettava kokonaan!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8292391
  Vastaa viestiin

14.08.09, 12:55   #2 (linkki)
Pinnari
(Vierailija)

Yleltä tulee vain huonoa

Maikkarin mainoksetkin on parempia kuin Ylen ohjelmat.
  Vastaa viestiin
14.09.09, 17:26   #3 (linkki)
Satunnainen Vieras
(Vierailija)

Yle kuriin ja nuhteeseen

Kyllä Yle pitää saada ainakin saneerattua pienemmäksi, ettei maksut nouse jatkuvasti.
  Vastaa viestiin
01.11.09, 11:26   #4 (linkki)
..
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yletön Ylen vastustaja Näytä viesti
Raivoni yleläisiä, Yleä ja sen mediamaksuaikeita kohtaan on jatkuvasti suurempi. Pelkkä ajatuskin siitä, että minut pakotettaisiin maksamaan vihaamani TV-kanavan olemassaolo, saa vereni kiehumaan. Olen aina inhonnut suomettajia, suometusta ja suomettuneita, joita kaikkia Yle edustaa. Koska ei näytä todennäköiseltä, että Yle siirrettäisiin maksukortille, kuten muutkin kanavat, niin että vain Ylen katsojat joutuisivat maksamaan Yleä, olen päätynyt ainoaan oikeudenmukaiseen ratkaisuun: Vaadin että Yle on lakkautettava kokonaan!

YLE ON LAKKAUTETTAVA! | Maailman menoa | Suomi24.fi

YLE on ollut 1970 luvulta lähtien demareiden ja ruotsalaisten radio. Ei kiinnosta.
  Vastaa viestiin
02.11.09, 06:00   #5 (linkki)
1-2-3
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .. Näytä viesti
YLE on ollut 1970 luvulta lähtien demareiden ja ruotsalaisten radio. Ei kiinnosta.
Se Yle-maksu pitää vähintään lakkauttaa.
  Vastaa viestiin
02.11.09, 16:23   #6 (linkki)
basistin mokoma
(Vierailija)

Mainokset

Mainokset kylläkin ovat turhia nykyään.Se o hauskaa kun YLeltä ei tuu mainoksii.
  Vastaa viestiin
07.11.09, 07:05   #7 (linkki)
kelvoton rumpali
(Vierailija)

ylen "sarjat"

Aika vähän yleltä edes tulee laatua ulos... Ne on katottu jo muilta kanavilta muutenkin.
  Vastaa viestiin
27.12.09, 13:30   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2009
Täysin eri*mieltä. Turhia ovat MTV, Nelonen ym. roskakanavat. Ainoastaan YLEltä tulee kunnon ohjelmaa. Tosin sieltäkin voisi poistaa amerikkalaiset höpösarjat ja esim. Kotikadun.
  Vastaa viestiin
01.02.10, 20:23   #9 (linkki)
kyllä tv-maksuille
(Vierailija)

En voisi olla aina vain tyytyväisempi YLEn tarjontaan! Ties monestiko olen vastikään lausahtanut ääneen vaikuttavan ohjelman jälkeen, kuinka hyvästi ks kanava antaa nykyisellään katetta maksuille (vai onko aina antanut, ainakin itse olen aikustunut..)
Mistä muualta saisimme eräätkin tiedot ja dokumentit, joita muut mainosrahojen perässä orjuuttavat kanavat eivät pystyisi näyttämään!
Luulenpa että aloittajakin on ottanut lähiaikoina kantaa erääseenkin ilmiöön, jonka YLE on ajankohtaisohjelmillaan tietouteemme tuonut. Kannattaa seurata niin tietää.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 11:50   #10 (linkki)
Humbuuk....
(Vierailija)

TV 1 ja 2

Pakkomaksulla ( kuten Neste Oy aikoinaan hinnoitteli polttoaineet ) on laaja mandaatti:
- voi esittää mitä p....aa hyvänsä ja kansa ei kun katselee ja kuuntelee, kuten Gaala-
juhlissa " imevät" toisiaan, ja ihan selvinpäin !
  Vastaa viestiin
16.02.10, 14:40   #11 (linkki)
kolli
(Vierailija)

yle

No ei kai sitä kokonaan pidä lopettaa.
  Vastaa viestiin
19.03.10, 05:25   #12 (linkki)
Periaatteen mies
(Vierailija)

Ei mitään yleisradiomaksua minulle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kolli Näytä viesti
Sellainen kanava mikä ei tule omillaan toimeen, vaan tarvitsee erillisen veron, on epäkelpo ja sen saa lopettaa. Suvi Lindén lykkäsi yleisradiomaksun tulevalle eduskunnalle, mutta niin kauan kuin sitä Ylen paskaa yritetään maksattaa kaikilla TV:ttömillä ja jopa kuurosokeilla, niin koko Ylen saa lopettaa surutta.
  Vastaa viestiin
19.03.10, 06:35   #13 (linkki)
Antipervo
(Vierailija)

Yle nurin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Humbuuk.... Näytä viesti
Pakkomaksulla ( kuten Neste Oy aikoinaan hinnoitteli polttoaineet ) on laaja mandaatti:
- voi esittää mitä p....aa hyvänsä ja kansa ei kun katselee ja kuuntelee, kuten Gaala-
YLE ON LAKKAUTETTAVA! | Maailman menoa | Suomi24.fi
  Vastaa viestiin
21.03.10, 16:09   #14 (linkki)
Turhautunut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jussik Näytä viesti
Täysin eri*mieltä. Turhia ovat MTV, Nelonen ym. roskakanavat. Ainoastaan YLEltä tulee kunnon ohjelmaa. Tosin sieltäkin voisi poistaa amerikkalaiset höpösarjat ja esim. Kotikadun.
Mitä hyvää sieltä muka tulee?
  Vastaa viestiin
19.04.10, 14:57   #15 (linkki)
Shitmaster
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä tv-maksuille Näytä viesti
En voisi olla aina vain tyytyväisempi YLEn tarjontaan! Ties monestiko olen vastikään lausahtanut ääneen vaikuttavan ohjelman jälkeen, kuinka hyvästi ks kanava antaa nykyisellään katetta maksuille (vai onko aina antanut, ainakin itse olen aikustunut..)
Mistä muualta saisimme eräätkin tiedot ja dokumentit, joita muut mainosrahojen perässä orjuuttavat kanavat eivät pystyisi näyttämään!
Luulenpa että aloittajakin on ottanut lähiaikoina kantaa erääseenkin ilmiöön, jonka YLE on ajankohtaisohjelmillaan tietouteemme tuonut. Kannattaa seurata niin tietää.

Minäkin tykkään ulosteista ja oksennuksesta. Yle on paras!
  Vastaa viestiin
16.05.10, 01:58   #16 (linkki)
Ylen lopettaja
(Vierailija)

Lainaus:
Kuinka se sitten pitää lopettaa?
  Vastaa viestiin
25.09.10, 14:18   #17 (linkki)
Börje Bölestä
(Vierailija)

Ylen toimintojen rationalisointi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ylen lopettaja Näytä viesti
Ylen muut kanavat kuin Yle1-kanava ja Yle Radio Suomi voisivat olla maksukortilla tai ne voisi lopettaa kokonaan kannattamattomina. Radion sinfoniaorkesterin (RSO) saisi lopettaa kokonaan.
  Vastaa viestiin
10.11.10, 21:21   #18 (linkki)
Vapaa mielipide
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ylen lopettaja Näytä viesti
Eduskunta säätäköön asiasta lain.
  Vastaa viestiin
28.12.10, 01:17   #19 (linkki)
321
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Humbuuk.... Näytä viesti
Pakkohomotus on loukkaus ihmisarvoa kohtaan!
  Vastaa viestiin
03.02.11, 00:18   #20 (linkki)
Tuntematon
(Vierailija)

Lainaus:
Pitää se ainakin saada maksukortille.
  Vastaa viestiin
17.02.11, 10:08   #21 (linkki)
Maksu pois
(Vierailija)

Yle

Olen samaa mieltä että Yle maksukortille. Silloin ei ole kenelläkään rutisemista. Ne maksavat siitä turhuudesta ketkä haluavat sitä katsoa.
  Vastaa viestiin
25.03.11, 12:17   #22 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Olen sitä mieltä, että Ylellä on tärkeä tehtävä. Moni tärkeä, pienen katsojaryhmän ohjelma jäisi esittämättä ilman Yleisradiota.

Viimeinen muokkaaja Simo_vaan; 02.05.11 15:57.
  Vastaa viestiin
26.03.11, 19:36   #23 (linkki)
tasa-arvoinen
(Vierailija)

yle on demokratiaa

Järjettömän typerä keskustelu.
Yle näyttää parhaimmat ja huom. todemmat asiaohjelmat kuin mikään muu mainosrahoilla kustannettu sponsorikanava.
Oletko koskaan ajatellut edes kuinka paljon raha vaikuttaa tässäkin asiassa, ja todella moneat oikeasti tärkeät asiat olisivat jääneet tulematta päivänvaloon ilman ylen kanavaa!
Oon ollut niin vaikuttunut niin monesta asiaohjelmasta, etten voi kuvitellakaan enää minkään modernin valtion näyttävän ainoastaan kanavia joiden sisältö ei vain satu näyttämään huonoa kuvaa jostakin firmasta, puolueesta, valmistajasta, tehtaasta, liitosta, kansasta, henkilöstä jne.
En ole suurituloinen, maksaisin mielelläni vaikka korotettua tv-lupamaksua.
  Vastaa viestiin
29.07.11, 18:45   #24 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tasa-arvoinen Näytä viesti
Järjettömän typerä keskustelu.
Yle näyttää parhaimmat ja huom. todemmat asiaohjelmat kuin mikään muu mainosrahoilla kustannettu sponsorikanava.
Oletko koskaan ajatellut edes kuinka paljon raha vaikuttaa tässäkin asiassa, ja todella moneat oikeasti tärkeät asiat olisivat jääneet tulematta päivänvaloon ilman ylen kanavaa!
Oon ollut niin vaikuttunut niin monesta asiaohjelmasta, etten voi kuvitellakaan enää minkään modernin valtion näyttävän ainoastaan kanavia joiden sisältö ei vain satu näyttämään huonoa kuvaa jostakin firmasta, puolueesta, valmistajasta, tehtaasta, liitosta, kansasta, henkilöstä jne.
En ole suurituloinen, maksaisin mielelläni vaikka korotettua tv-lupamaksua.
Miten alotetaan keskustelu oon uus ja sitä en tiiä
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku