Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
TV-Maailma etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > TV-Maailma > Yleistä TV:stä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.11.11, 13:30   #1 (linkki)
Painifani
(Vierailija)

Suomalainen showpaini televisioon

Uskotteko että suomalainen wrestlingi koskaan palaa televisioon? Mielestäni "juntti-viihteellä" on oma paikkansa viihdemaailmassa.

Mikäli ette olleet tietoisia että lajia harrastetaan Suomessakin niin tässä on erään painijan esittely:

Mikko Maestro kohtaa Tuho Torvisen DOMinationissa - YouTube

Ymmärrän että lajilla on vihaajansa, mutta toivottavasti täällä pystytään puhumaan aiheesta asiallisesti.
  Vastaa viestiin

26.11.11, 15:01   #2 (linkki)
Vuoronumero
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Painifani Näytä viesti
Uskotteko että suomalainen wrestlingi koskaan palaa televisioon? Mielestäni "juntti-viihteellä" on oma paikkansa viihdemaailmassa.

Mikäli ette olleet tietoisia että lajia harrastetaan Suomessakin niin tässä on erään painijan esittely:

Mikko Maestro kohtaa Tuho Torvisen DOMinationissa - YouTube

Ymmärrän että lajilla on vihaajansa, mutta toivottavasti täällä pystytään puhumaan aiheesta asiallisesti.
En ole tiennytkään, että suomalaista showpainia on olemassa!

USA:n showpainia olen nähnyt televisiostga, ja se on tosiaan junttiviihdettä! Mutta toisaalta siitä junttiviihteestä on noustu kansanedustajiksi tai elokuvatähdiksi, kuten Dwayne Johnson. Mutta tietysti pitää mainita elokuva Wrestler, joka valottaa alan varjopuolia.

Aika moni maapallon asukas pitää showpainista, joten miksi sitä ei olisi Suomessakin!

Vaikka en itse menisi sitä katsomaan, kun herkkä olen.
  Vastaa viestiin
26.01.12, 22:07   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
En tiedä tasosta mitään, mutta onko se tarpeeksi "kova", että kehtaa televioissa näyttää, kun vertaa esim. jenkkilään?

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku