Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Urheilu etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Urheilu > Urheilukeskustelut
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.03.10, 01:26   #26 (linkki)
Katini
(Vierailija)

Pelkään

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja angie-63 Näytä viesti
TÄÄLLÄ YKSI ONNETON LISÄÄ, JOKA RÄPIKÖI NARSISTIN ALKOHOLISTIN VERKOSSA.KIRJOITUKSISTA OLEN LÖYTÄNYT PALJON OTTEITA KUIN OMASTA ELÄMÄSTÄNI.HYVIÄ HETKIÄ ON YHTÄ HARVOIN KUIN SELVIÄ PÄIVIÄ.NARSISTIT KUULEMMA ETSIVÄT MEITÄ HEIKKOJA,HERKKIÄ,KILTTEJÄ UHREIKSEEN.MEILTÄ ON HELPPO VIEDÄ LOPPUKIN ITSETUNTO JA MANIPULOIDA MIELENSÄ MUKAAN.SYYTELLÄ,HAUKKUA,NIMITELLÄ YM OLEN KANSSA IHAN LOPUSSA ENKÄ VAAN PÄÄSE LÄHTEMÄÄN POIS.SAIRASTELEN JO NIIN HENKISESTI KUIN FYYSISESTI MONIN TAVOIN.KOKO AJAN ON TUNNE KUIN KÄVELISI HEIKOILLA JÄILLÄ EIKÄ TIEDÄ KOSKA PUTOAA...
Aivan sama täällä juopottelu lisääntynyt , välinpitämättömyys ja henkinen satuttaminen jatkuva mollaaminen asioista joita teen ,sekä pilkallinen nauru.Pelkään todella putoavani kuoppaan mistä en enään pääse ylös.
Nyt vasta kun luen samanlaisia tarinoita tajuan että en vain kuvittele. Miksi on niin vaikea päästä ihmisestä eroon joka satuttaa?
  Vastaa viestiin
29.07.10, 00:20   #27 (linkki)
uhriko
(Vierailija)

sama tilanne

Minä olen seurustellut narsistin kanssa puolitoista vuotta. Ja kaiken kukkuraksi se on vielä alkoholisti, ja aika paha sellainen. Alussa oli mukavaa, oijh, kun se puhui minulta jalat altani, osti ruusuja, teki lempi ruokaani jne... Silloin kun tapasin hänet niin hänen entiset tyttökaverit soittivat minulle ja sanoivat että pysy h'nestä kaukana. hän on sellainen ja tällainen. Pah mie mitään uskonu, ajattelin vain että ne on mustasukkaisia mulle. Myös mieheni serkut varoittivat, mutta minä sini silmäisenä en huomannut mitään. Puolen vuoden jälkeen se osti meille sormukset ja varattiin kirkkoon aika seuraavalle keslle (joka on vielä edelleen varattuna), muutettiin yhteen(miltei heti kun tavattiin). hän halusi minun kanssa lapsia, oih kun olen lapsirakas ihminen ja olen puhunut hänelle siitä. Hän sanoi haluavansa minun kanssa perustaa perheen :) tuntuu kuin kaikki oli unelmaa. KUNNES kaikki muuttui. Alkoi pieksimään minua, arvostelee ja mollaa alati, itsetuntoni ryömii jossain maan alla tällä hetkellä. En saa pitää mitään kontaktia kehenkään ystäviin, saati käydä tapaamassa ketään, minun pitää vain olla hänen kanssa, kerta se on kaiken kukkuraksi sairaanloisen mustasukkainen. Jos hän on selvin päin niin puhutaan vain muutamasta päivästä, muuten koko ajan hän on pienissä kaljoissa tai isommissaki. En kyllä tiedä kauanko jaksan vielä tähän, nyt meille on sitten tulossa vauva(jota en kadu ollenkaan), mutta sitä kadun kuka lapsen isä on. Rakastan häntä ja sillä on hyviäkin puolia mutta kun olen laskenut oikein paperin ja kynän kanssa mitä ovat ne plus ja miinus puolet niin kyllä niitä minuksia kertyy tupla määrä plussaan katottuna. En edes viitsi pyytää siskoltani tai perheeltäni tukea tähän, ku ei ne enään ota tosissaan kun sanon että haluan erota hänestä. Me ollaan siis "erottu" mooooonta kertaaa ja aina se saa minut puhutettua takaisin ja unohdan sen että mikä todellisuus on. kävin jopa myymässä sormukset, mutta uusi minulla on kädessä nykyään. Tä,,ä on oikeastaan yhtä helvettiä, en vain saa irti päästettyä, ja toisaalta en uskallakkaan. en tiedä mitä tehdä.
  Vastaa viestiin
11.04.11, 23:51   #28 (linkki)
EricaCraven
(Vierailija)

ADHD/Narsismi?

En ole alan asiantuntija, vain kokija ja kärsijä. Sen kokemuksen perusteella sanoisin kuitenkin ettei narsistia voi saada ymmärtämään omaa narsismiaan, tai sairauttaan koska hänessä ei ole koskaan mitään vikaa. Narsisti kääntää asiat päälaelleen ja syyttää aina muita, vaikka koko maailmaa samalla kertaa, hän on AINA uhri. Narsistit ovat manipuloivia ja pystyvät helposti kääntämään kritiikin kyseenalaistajan omaksi heikkoudeksi, tai he vain suoltavat sontaa kunnes koko keskustelu hajoaa. ADHD:n suhteen en osaa sanoa mitään, mutta havaitsen tämän oman "Sadistisen painajaiseni" omaavan narsismin lisäksi myös alkoholismin, sekä piirteitä sekä bipolaarisuudesta, että ADHD:sta.
  Vastaa viestiin
12.04.11, 00:12   #29 (linkki)
EricaCraven
(Vierailija)

Lisäys edelliseen

Sen verran vielä. Kaikki ne joilla on lapsia, joko tulossa tai jo olemassaolevia, niin lähtekää suhteesta NYT.. Ei huomenna, ei ensi viikolla, vaan nyt.
Olen viimeksi tänään saanut kuulla exältäni herjaa, jota en soisi kenenkään koskaan joutuvan sietämään. Hänellä on tapana puhua aina siitä mitä muut sanovat tai tekevät, ja niinpä hän kertoi minulle provosoidakseen, mutta aivan tosissaan, että hänen äitinsä on sitä mieltä että minä käytän yhteistä lastamme seksuaalisesti hyväksi ja että minulla on kiero insestisuhde äitiini.
Ymmärrän kyllä ettei suhteesta lähteminen helppoa ole, mutta voin vakuuttaa, että otatte mielummin sen paskan niskaanne siellä missä olette kaukana poissa ja turvassa, kuin omalta kotisohvaltanne kun illan show alkaa ja psykocircus pääsee taas käynnistymään. Ajatelkaa ennen kaikkea lapsianne ja heidän tulevaisuuttaan, lapsilla on oikeus edes yhteen tasapainoiseen ja täysijärkiseen vanhempaan. Pyytäkää apua kaikilta ystäviltä, sukulaisilta, narsistien uhrien tuki ry.:ltä jne. Kuten minäkin aikanani totesin itselleni, minulla on oikeus olla onnellinen, niin on kaikilla teilläkin. Älkää luovuttako!
  Vastaa viestiin
19.04.11, 11:16   #30 (linkki)
hfad
(Vierailija)

niin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EricaCraven Näytä viesti
Sen verran vielä. Kaikki ne joilla on lapsia, joko tulossa tai jo olemassaolevia, niin lähtekää suhteesta NYT.. Ei huomenna, ei ensi viikolla, vaan nyt.
Olen viimeksi tänään saanut kuulla exältäni herjaa, jota en soisi kenenkään koskaan joutuvan sietämään. Hänellä on tapana puhua aina siitä mitä muut sanovat tai tekevät, ja niinpä hän kertoi minulle provosoidakseen, mutta aivan tosissaan, että hänen äitinsä on sitä mieltä että minä käytän yhteistä lastamme seksuaalisesti hyväksi ja että minulla on kiero insestisuhde äitiini.
Ymmärrän kyllä ettei suhteesta lähteminen helppoa ole, mutta voin vakuuttaa, että otatte mielummin sen paskan niskaanne siellä missä olette kaukana poissa ja turvassa, kuin omalta kotisohvaltanne kun illan show alkaa ja psykocircus pääsee taas käynnistymään. Ajatelkaa ennen kaikkea lapsianne ja heidän tulevaisuuttaan, lapsilla on oikeus edes yhteen tasapainoiseen ja täysijärkiseen vanhempaan. Pyytäkää apua kaikilta ystäviltä, sukulaisilta, narsistien uhrien tuki ry.:ltä jne. Kuten minäkin aikanani totesin itselleni, minulla on oikeus olla onnellinen, niin on kaikilla teilläkin. Älkää luovuttako!
Ehdottomasti pois ja nopeasti. Koska silloin on vielä mahdollisuus saada oma ja lasten elämä tasapainoon. Lapset näkee ja vaistoavat sen että asiat eivät ole hyvin. Pahinta mitä voi vain kuvitella on se että lapset eivät enään ymmärrä mikä on oikein ja mikä väärin.

Kannattaa kuitenkin varautua siihen että sitten kun uusi suhde tulee kohdalle niin "helvetti" voi taas päästä irti.

Itse, uutena puolisona olen saanut nähdä sen mitä kaikkea sairaan ihmisen mieli saada aikaiseksi.
Kaikki mahdollinen kyttäämisestä - tappouhkauksiin on tullut koettua, kerran jopa ajeltiin ylitseni autolla niin että päädyin leikkauspöydälle.

Minun on väitetty tehneen ja puhuneen vaikka mitä ja vaikka kenelle, es. olen uhkaillut sos.työntekijöitä tms. Ei ole ihan yhden käden sormissa ne asiat mitä olen joutunut selvittämään ja puhelimessa istumaan kun mitä mielikuvituksellisimpia väitteitä olen saanut itsestäni kuulla. Käsittämätöntä tässä kaikessa on se että tätä on jatkunut jo kolmisen vuotta ja vaikka törkeimmät syytökset on saatu oikaistua niin silti tuo puppugeneraattori vaan jatkaa ja jatkaa. Perheneuvolassa kun kävin asiasta keskustelemassa niin työntekijä sanoi että pahimassa tapauksessa tuo ei lopu ikinä.
Onneksi he sentään tietävät tilanteen ja osaavat ottaa siihen oikean kannan, mutta valitettavasti kaikki viranomaiset eivät. Etenkin kun tämä henkilö on niitä jotka osaavat puhua vaikka norsun lipputankoon.

Minä en ymmärrä sitä että mikä ihme on vialla ihmisen mielessä kun ei vain voi ymmärtää sitä että ollut on ollutta ja eron jälkeen olisi aika pyrkiä rakentamaan toimiva suhde edes omiin lapsiinsa.
  Vastaa viestiin
25.01.12, 23:48   #31 (linkki)
Ninni
(Vierailija)

etkö usko todellisuuteen

Vittu sentään ,et tiedä vissi mitä helvettii elämä narsistin kans on ja se ei muute lähe pois sillo ku sinä haluat....
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksesta Näytä viesti
ja luututtamaan niin, että hyvää jälkeä sinun henkiseen vointiisi tulee... Eli ymmärrän, etä kärsit ainoastaan sen vuoksi ette voi toista MUUTTAAAAA... Mutta lopeta toi toisen muuttaminen ja tee just niin ja sen verran, että itsellesi tulee hyvä olo. Mies oikeastaan on sinulle ihan kui peilikuva: hän ihan kuin pyytäisi: lääkitse minua minun omilla lääkkeillä... TEE SITTEN SE, JA NAUTI SIITÄ. Olet liian hyvää, ja hän tasapainottaa tätä omalla tavalla. Hän hallitsee sinua sekä omalla paskalla että niisanotusti kiltteydellä.
MUUTU ITSE JA KATSO, MITÄ PERÄSSÄ TULEE. Selkäsi vaan suoraksi ja RAKASTAMAAN ITSEÄSI! Jos se ei toiselle sovi, niin sehän on hänen ongelma. Iloa sinulle matkalla sinun itsesi luokse! mutta kaikkea mitä teet, tee ilman vihaa.... rakastaen sydämmessäsi, mutta kasvattaen kovillakin otteilla ulkoisesti... Halutessaan muutosta elämään, meidän pitäisi itse muuttua. Ei hyviksi, vaan NORMAALIKSI ITTEMME KOHTAAN. :)
  Vastaa viestiin
25.01.12, 23:51   #32 (linkki)
Ninni
(Vierailija)

Narsismi ja panopaikka

Luuleks tosiaan et narsismi ja panopaikan hakeminen on sama asia?????
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Väärin käsitetty Näytä viesti
Eihän tuo mies ja nainen seurustele. Mies elää itsenäistä elämää ja aikoo jatkossakin niin tehdä! Miksi siis uhraisi naiseen yhtään enempää, kuin mitä on pakko, jotta saa mitä tahtoo silloin kun tahtoo? Imartelee ja näyttelee katuvaa, jos muuten ei pääse pukille.

Rehellinen mies, on sanonut suoraan, ettei nainen merkitse hänelle sen enempää. Miksi ihmeessä valitella narsismista, jos toinen kerran suoraan ilmoittaa, että et merkitse minulle muuta kuin panopaikkaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku