Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Urheilu etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Urheilu > Urheilukeskustelut
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.12.10, 21:39   #1 (linkki)
EuGenius
(Vierailija)

Powerplay Manager - online urheilumanageripeli!

Oletko kiinnostunut manageripeleistä, mutta vielä et ole löytänyt mieleistäsi verkossa pelattavaa manageripeliä?

http://www.powerplaymanager.com/r318494

Tuota linkkiä painamalla pääsette tutustumaan urheilumanageripeliin, jossa siis tällä hetkellä urheilulajeina ovat jalkapallo (2. kausi menossa) ja jääkiekko (6. kausi menossa)... Lisäksi saman osoitteen alle on myöskin tulossa muita urheilulajeja, mm. formulat, käsipallo, koripallo, ampumahiihto, tennis, baseball, lentopallo. Ja se on ilmainen!

Haluan myöskin mainita, että tuo kyseinen linkki tuollaisenaan on suosittelulinkki, mutta minä itse en siitä saa minkäänlaista etua. Jos haluatte siis mainita, että olette minun kautta löytäneet pelin, niin kopioikaa tuota linkkiä tuollaisenaan. Jos ette, niin jättäkää tuo r318494 pois.

Minut löytää itse pelistä nimimerkistä EuGenius!

Apua pelin aloittamiseen löydätte keskustelualueilta, jossa useat suomalaiset managerit auttavat mielellään teitä eteenpäin. Myöskin minulta tulee uusille managereille viesti, mikä varmasti auttaa teitä pääsemään hyvin alkuun!

Ei muuta kun liittykäähän ihmeessä!
  Vastaa viestiin

13.01.11, 18:04   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EuGenius Näytä viesti
Oletko kiinnostunut manageripeleistä, mutta vielä et ole löytänyt mieleistäsi verkossa pelattavaa manageripeliä?

http://www.powerplaymanager.com/r318494

Tuota linkkiä painamalla pääsette tutustumaan urheilumanageripeliin, jossa siis tällä hetkellä urheilulajeina ovat jalkapallo (2. kausi menossa) ja jääkiekko (6. kausi menossa)... Lisäksi saman osoitteen alle on myöskin tulossa muita urheilulajeja, mm. formulat, käsipallo, koripallo, ampumahiihto, tennis, baseball, lentopallo. Ja se on ilmainen!

Haluan myöskin mainita, että tuo kyseinen linkki tuollaisenaan on suosittelulinkki, mutta minä itse en siitä saa minkäänlaista etua. Jos haluatte siis mainita, että olette minun kautta löytäneet pelin, niin kopioikaa tuota linkkiä tuollaisenaan. Jos ette, niin jättäkää tuo r318494 pois.

Minut löytää itse pelistä nimimerkistä EuGenius!

Apua pelin aloittamiseen löydätte keskustelualueilta, jossa useat suomalaiset managerit auttavat mielellään teitä eteenpäin. Myöskin minulta tulee uusille managereille viesti, mikä varmasti auttaa teitä pääsemään hyvin alkuun!

Ei muuta kun liittykäähän ihmeessä!

On mielenkiintoisen tuntuinen peli, kieltämättä.Paljon ainakin riittää puuhaa, mutta onneksi on hyvät ja selkeät valikot.http://www.powerplaymanager.com/r55340
  Vastaa viestiin
04.02.11, 05:17   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JanneKataJanne Näytä viesti
On mielenkiintoisen tuntuinen peli, kieltämättä.Paljon ainakin riittää puuhaa, mutta onneksi on hyvät ja selkeät valikot.http://www.powerplaymanager.com/r55340
Ensi kaudella muutaman viikonpäästä tärähtää uusi kausi.

Jos olet aiemmin missannut tämän, tässä on lista asioista, joita voit odottaa seuraavalle kaudelle:
mahdollisuus muuttaa ottelun tärkeyttä erien välissä maalitilanteen perusteella
mahdollisuus asettaa erityistaktiikoita yli- ja alivoimaan
mahdollisuus asettaa jääaika jokaiselle ketjulle
muutos aloitusten laskentaan, jotta saadaan aloituksiin liittyvät taidot realistisemmaksi
lisätään aloitusten vaikutusta laukausmäärään
parannetaan rangaistusten laskentaa
uudet erityisvaikutukset jokaiselle kuudelle pelityylille
  Vastaa viestiin
27.06.11, 13:55   #4 (linkki)
Powerplaymanager
(Vierailija)

Powerplaymanager-verkkopeli

Powerplaymanager

Tällä hetkellä yksi Suomen nopeinten kasvavimmista verkkomanageripeleistä ja uuden formulamanageroinnin tullessa vauhti todennäköisesti vain kasvaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku