| Ihan sairasta - Yön saalistaja
Ei jumankeuta sentään... Luin ton Yön saalistajan uudestaan ja en tiiä, itkiskö vai nauraisko. Kuka helvetin pervo voi ei ees kuvitella leikkaavansa naisilta pätkän tukkaa tai alapäänkarvoja hoidon päätteeksi ja arkistoida sen johku "päiväkirjaan"? Toi jätkä on ihan sekaisin... Lukekaa ny itte!!!! Mä oon ihan sanoton.
http://ristipissarit.wordpress.com/2009/06/27/yon-saalistaja/
"Aamulla mulle iski mieleen ihan kauhee idea. Mä olisin niin halunnut sen muidun hiukset ittelleni. Siinä se tydy mammi mun kolmimetrisessä sängyssäni aavistamatta että mulla oli jo Fiskarrssit toisessa kädessä ja hiuskimppu toisessa. Mutta en mä kuitenkaan voinut. Miten mä olisin selittänyt sille naiselle että sen hiukset olis aamulla kadonneet. Sori beibe kaadoin vähän tervaa sun tukkaan ja ei se olis lähteny mitenkään pois niin päätin sit leikata sun tukkas ihan hyvää hyvyyttäni. Ei varmaan olisi mennyt läpi. No myönnän, ihan pikku tupsun nirhaisin niskasta. Ei se sitä huomaa, niskavillat on muutenkin lyhyenmät kuin muu tukka. Teippasin tupsukan yhteen nahkakantiseen vihkoon joka on jääny käyttämättä".
|