Yksittäinen viesti
20.07.09, 19:31   #19 (linkki)
P-Man
(Vierailija)

Moroti!

Jmessias, sä oot vaan kade. Siinä missä mä pääsin pois pakettitalohelvetist, ni sä taidat viel vinkuu kaltereiden takana ja nähdä vaa märkii unii siit, me pojjaat ollaan Testokseen luotu. Säpinää, säpinää! ;) Itsensä toteuttamista! Elämää! Ku ny tähän Sherlock P-Manin lemppariaiheeseen päästii, ni arvaas, mikä mua säälittää? Se, että ihmiset yrittää muuttamalla muuttaa kirjoitustyyliään, jos haluaa "keskustella" ittensä kanssa. Ja se, jos on suhteellisen läpinäkyvää. Lähinnä tragikoomista. SE, jos mikä, on LÄPINÄKYVÄÄ. Mut totahan niinku säkin tykkäät tehdä, joten go on.

Ja tost alaspäin pääsee oikeestaan vaan ne ihmiset, jotka tulee asiallisii keskusteluketjuihin "huutamaan", meuhkaamaan ja esittämään totuuksii ja viisauksii, vaiks todellisuudes ne on pihal ku lumiukot. En määkään pura mun angstei täällä, älä sääkään. Mee vaiks lenkille, avaudu Taimi ry:ssä tai jossain yksityisel psykol.

Mut toisaalt, toi sama mentaliteetti o nykyää kaikkial: jossei ole sanottavaa, meuhkataa ni vitust. Ja jos on vähän epäilyksii tai käryy siitä, mite asiat EHKÄ vois olla, ni sit ne "faktat" heitetään iha ultimatumina kehiin ja lisäks isketää nyrkkii pöytään ja puhistaa ni vietäväst.

Jmessias (toi nimi oikeuttaa toisaal saarnaamiseen;) älä sekoita karvakirjaa rokkivessaan. Me länkkärisiiven pojjaat ei haluta sit kokoelmaa huussissamme selailla. Never. Sen sijaan huumoria tuoki harrastus tarjoaa. ;) Ja mitä tulee My Little Poneihin, ni eipäs ny vähätellä yhtään mun lahjaa! Bändin pojat voi loukkaantuu, ku ne näki vitust vaivaa setin kokoamiseen. Ja sen lisäks, et mult löytyy itse ponit ja kiiltsikat, niin källiä varten on viel jemmassa 130-senttinen vaaleanvihreä MLP-paita, reppu ja MLP-aitaus. Ehdotuksii, mitä niist keksis?

Moro ny! Uhoillaan taas ens tekstis!

P-Man
  Vastaa viestiin