Yksittäinen viesti
20.07.09, 22:49   #21 (linkki)
P "Black Hawk Down" Man
(Vierailija)

Jmessias moro

Joo, mul ei o aikaa tuhlata turhaan mesoamiseen, joka ei kuitenkaa johda mihinkää. Ylipäänsä oon semmone kolli, joka ei iha hirveest vieraiden kommist suivaannu. Mä oon maailman paras mä, ja sil periaatteell oon elelly tos yli 20 vee. Suht hyvin o palikat ny kohillaa. Viel ku uuden duunin löydän, niin avot. Mut nyt, tytöt ja pojat, meikä poistuu hetkeksi jenkkisotilaiden mahtavaan arkeen... Testos o maailman kuulein pleissi alkaa tuijottaa krapulapäivän jälkeisen päivän leffaa, jonka oon nähny about 16 kertaa. Mut sen voi aina kattoo uudestaan! Jeps, uhoillaan taas! ;)

Ps. Me ollaa vähä tämmösii syntymähullui noine automaattitempauksimme yms... Kyl mää myönnän, et sitä oli vähän enemmän pohjustettu, mitä ehkä Erkka ans ymmärtää blogis. ;) Ja Penan huoltoliike -lippiksist mä aion tehdä viel suuren trendin. Erkan suunnittelema logo o niin vitu ruma, ettei sitä pysty ihmisjärjellä käsittää. Silmät syöpyy irti, ku sen näkee. Ja manselaiset TODELLA lähtee mukaan kaikkeen ihan dorkaan, ku esittää vaa, et nää oli kovii juttui Hesassa 3 vuotta sitten. Mul ois monta tarinaa, mut säästän ne Ristipissareihin.
  Vastaa viestiin