Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja filma Olen kaikkea mahdollista kokeillut, mutta en löydä mistään pysyvää apua. On kokeiltu Tummelit, sienivoiteet ja kaikki mahdolliset jalkavoiteet.
Sen tiedän, että raspata ei saa. Olen käynyt muutaman kerran jalkahoitajalla ja sen jälkeen ne vasta halkeilee.
Nyt kuulit, että voisi johtu psorista. Mulla ei oikeastaan ole iho oireita, mutta on todettu nivelpsori.
Olisiko jollain tietoa tästä ja mikä auttaisi. Kesällä ei ongelmaa ole, mutta nytkin on molemmissa jaloissa kaksi vertavuotavaa haavaa. Kovettuneita haavan reunoja yritän leikellä pois ja rasvailla. Ne sitten pikkuhiljaa paranevat, mutta tulevat taas yhtäkkiä uudelleen.
Apuva??? |
tämä auttaa.
l'occitanella on shea butteria eli voipuun voita eli karitevoi.
aamuin ja illoin kunnon pläjäys halkeakohtiin, tuloksia tulee muutamassa päivässä.
shea butter auttaa nopeasti myös kyynärpään tummaan ja kuivuneeseen kohtaan, parissa päivässä shea butter kuorii kuivuneen, kuolleen ihosolukon ja alta paljastuu ihana, pehmeä iho.
l'occitanen shea butteria myydään myös ihan pikkurasiassa, niin voi kokeilla tehoa, ennen kuin ostaa isomman rasian.