Ketju: Kohdunpoisto
Yksittäinen viesti
13.02.10, 10:12   #46 (linkki)
paras vaihtoehto
(Vierailija)

Olin tiistaina kohdunpoistossa, munasarjat jätettiin. Koko elämän kärsin hirveistä vuodoista ja 8kk sitten kun ei loppunut vuoto ollenkaan, minulta löydettiin myooma. Osasin vaatia kohdunpoistoa, olisivat ensin meinanneet polttaa sen mutten suostunut. Olen kohta 39 ja 1 lapsi 20v.
Ei enää kuukautisia eikä ehkäisyä. Tämä sopii minulle oikeen hyvin.
Leikkaus sujui hyvin, otin eilen "laastarit" pois ja huomasin että eihän mulla ole kuin kolme 1/2cm viiltoa, yksi navankautta tehty, yksi alavatsassa ja yksi oli dreeniä varten jossa 1 tikki. Mahaa turvotti 2 päivää ja sekin jo melkeen normaali.Kipuja ei ole eikä mitään vuoda mistään. Suolikin toimii vaikka pikkusen joutuikin eilen pinnistelemään. Pissattaa enemmän kuin normaalisti mutta kait se kuuluu asiaan vielä näin alussa paranemista.Juon paljon että elimistö saa "huuhtelun" eikä pissa seiso rakossa.
Vinkki: syö fitnessmuroja ja patukoita paljon ennen leikkausta sekä ota ne sairaalaankin mukaan. Sairaalan ruualla ei saa kuin ummetuksen aikaiseksi, itse en sitä juurikaan maistellut vaan vedin fitnessiä suuhun.Toimii.
Hyvä kirurgi oli mutta potilaisiinkyllästyneet hoitajat.Sai siinä vääntää suuntaan ja toiseen kun ei tuntuneet tietävän mitä tehdään ja millon ja kuka teki ja mitä.Kunhan itse tiedät että jos sattuu niin vaadit lääkettä heti. Ja äkkiä jalkeille että pääset kotiinkin äkkiä.Kotona paraneminen tapahtuukin 100 kertaa nopeemmin kuin sairaalassa missä ei aina välitetä.
Siinäpä se. Siskot, voimia teille ja suosittelen kohdunpoistoa.
  Vastaa viestiin