| tunnelia ja hämähäkkejä
Huh, näin unta että matkustin maan alla olevassa huoltotunnelin tapaisessa joita on vaikka sairaaloiden alla, jonkinlaisella linnanmäen avojunalla jollaisia on esimerkiksi vuoristoradassa. Juna vain oli todella iso.
Mukanani oli kolme poikaani ja kaikki meni hyvin vaikka jo tunnelissa jouduin kerran etsimään heitä kun olivat vilkkaita menemään tai jäämään jälkeen. Tunnelissa heitä hetken etsiessäni kohtasin huoltomiehen joka otti kiinni ison pitkäjalkaisen hämähäkin ja tappoi sen koska siitä on jotain haittaa siellä.
Kun juna tuli ulostulokäytävälle oli erään heilurioven edusta niin matalalla että piti mennä todella matalaksi että pää ei kolahtanut kattoon.
Ulkona tapasin erään naisen joka alkoi juttusille. Hän oli kova juttelemaan ja halusi koko huomioni. Ennenkuin huomasinkaan olivat poikani kadonneet koska aikaa kuuntelemiseen meni enemmän kuin olin tajunnutkaan.
Olin todella hätääntynyt koska poikani ovat vielä aika pieniä ja pelkäsin että heille tapahtuu jotain.
Osan tästä ymmärrrän ja tilanteet viittaavat määrättyihin ihmisiin mutta tunneli? Linnanmäen tyyliset avo"junat", vieläpä suuressa koossa? Miksi liikuin huoltotunnelissa kulkuneuvolla? Kyseessä oli yleisessä käytössä olevasta matkustustavasta, vähän kuin metrosta. Yleinen liikenne siis joka vei eri paikkoihin maanpinnalle. JOS tunneli on alitajunta (onkohan?) niin kenen jos siellä kaikki liikkuu?
Mitä tarkoitti tuo lasten kadottaminen ja huoltomies joka tappoi pitkäkoipisen ison hämähäkin?
Olen tosi kiitollinen jos joku osaa avata nämä minulle. Muistakin saa sanoa, nämä on ne joista itse heti huomasin etten ymmärrä.
|