Yksittäinen viesti
12.08.10, 07:43   #22 (linkki)
Vitsaa Saan Vielä
(Vierailija)

Tytöt sai

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saanut vm66 Näytä viesti
Olikos teillä 60-70-luvun kasvateilla kotona niin et tytöt sai vitsaa enemmän kuin pojat?Meillä oli tämä käytäntö ja joskus kun tiedustelin sitä niin äiti ilmoitti ,että pojat on luonnostaan villejä mutta tyttöjen pitää olla mallilapsii kun hehän kasvattaa lapset ym aikanaan.Itse olen saanut vitsaa 6-7 kertaa vuodessa 13v asti ja kyllä veljet pääsi paljon vähemmällä kuin minä tai nuorempi siskoni.Me haimme aina vitsan ulkoa ja veljet kun sain niin he sai kuivalla vitsalla joka oli ovenpäällä et tälläsiä mammanpoikii oli veljeni.
Meillä Äiti Piiskaa Kaikkia tasa puolisesti saamme vitsaa tuhmuuksista emme aiheetta
Äiti hakee yleensä vitsan joskus hain itse äitin pyynnöstä Itse piiskaus tapahtuu yhtyistyössä Äiti avaa vyöni ja vetoketjun Housut/hame minä otan pois päältä äiti riisuu pikku housuni ottaa minut syliinsä saan piiskaa napakasti tuntuu kuin pylly olisi tulessa tämän jälkeen olen Äitini Sylissä Äiti hellii minua Minulla on hyvä olo Piiskauksen jälkeen Tietän saavani vielä monasti vitsaa
  Vastaa viestiin