Yksittäinen viesti
20.10.10, 19:31   #65 (linkki)
neito88
(Vierailija)

Huoh

Oon 23 vuotias, hetki sitten abortin tehnyt, synnyttämätön. pillereitä söin aikoinaan vuoden ja niistä tuli aivan järkyttävät mielialanvaihtelut, sain raivokohtauksia ja jatkuvasti itku/masennuskohtauksia. Koitin paria eri pillerimerkkiä, sen jälkeen ehkäsylaastaria käytin pari vuotta. Seksihalut katosivat ja mielialan vaihteluita taisi myös olla (voi olla, että laitoin nämä kaikki loppusuoralla olevan huonontuneen suhteen piikkiin..)

Noh, nyt sitten parin vuoden ehkäisy tauon jälkeen otin taas laastarit, ne on ollu nyt käytössä kuukauden ja oon kiukkunen ja saan taas vaihteeksi tyhjästä itkukohtauksia ja koko ajan on jotenkin v*ttuuntunut tai surullinen olo.. Lääkäri suositteli ehkäsyä missä ei olis muuta kun keltarauhashormoonia, mutta mitä enemmän luen näistä ehkäisykeinoista, sitä varmemmaks tuun ettei oo olemassakaa ehkäsyä mikä mulle sopis :( Kuparikierukka ja pessaari, siinä ainoat missä ei oo mitään hormoonia, mutta pessaarin kanssa suositellaan käytettäväks vaahtoa tai jotain muuuta vastaavaa, eli meneeks kauheeks säätämiseks sen käyttö? Plus että täytyy tilailla ulkomailta, mistäs sen koon määrittää..? Ja sitten kuparikierukka, jotenkin ei tunnu vakuuttavalta käyttää esinettä mistä ei edes tiedetä oikeastaan mitään, pari kaveria siitä raskaakskin tullu.

Alkaa pikku hiljaa toivo menee..
  Vastaa viestiin