Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur Olen käyttänyt jumihartijoihin ja tuntuvat hyviltä. Kun hieroja on hieronut ja joku paikka on ollut kovasti kipeä, on hän laittanut kipeään kohtaan kuppauskupin joksikin aikaa. Sen jälkeen hierominen ei ole sattunut yhtään, niin että kyllä siinä jotain tapahtuu. Sen jälkeen hierojan oli helppo myydä mulle kupit:)
Pitäisi auttaa myös selluliittiin säännöllisesti käytettynä.
Kuppauskohta pitää rasvata/öljytä ennen kuin kumikuppi imaistaan siihen kiinni. Koska ainakin minulla jumituskohdat ovat hartijoissa, täytyy jonkun muun laittaa ne kupit sinne. Sen vuoksi kuppien käyttö ei ole niin säännöllistä, ainakaan minulla, kuin pitäisi.
Kuppeja voi myös liu'uttaa pitkin hierottavaa aluetta. Käyttöohjeet varmaan löytyvät pakkauksesta. http://www.sinunapteekki.fi/catalog/...4391_small.jpg |
Jos hieroo vaikkapa reisiä, kun on sellua, niin voiko huomenna hieroa uudelleen ja kuinka kauan saa hieroa vaikkapa yhtä jalkaa kerrallaan? Onko se se 10minuuttia vai mikä?
Jossakin oli että kasvojakin voi kupata.. eikö siinä tule niitä punaisia läiskiä jotka sitten kestää pitempään? Ei taida kauppareissusta tulla mitään silloin.