Ketju: Ikä
Yksittäinen viesti
26.12.10, 10:56   #41 (linkki)
eliot
(Vierailija)

mies

Olen yli 40v mies ja luin nämä varmaankin naisten kirjoitukset miesten nuorempiin naisiin suuntautuvasta kiinnostuksesta. En olisi uskonut että naisilla on moisia ajatuksia tai tiesin sen etteivät naiset voi sietää että nuoremmat naiset olisi miesten kiinnostuksen kohteina,
Silti myös yli 40v naiset samalla tavalla kiinnostuvat nuoremmista miehistä.
Kerron oman kokemukseni ja kuinka minulle on käynyt. Naiset ilmoittavat että eivät voi kiinnostua yli 40v miehistä koska heidän elinvoimansa on jo ehtynyt...hmmm Minä taas katson etten voi olla kiinnostunut yli 40v naisista koska heidän elinvoimansa on ehtynyt. Ollaan siis pattitilanteessa.
Toisaalta en myös katso että samanikäiset naiset olisivat edes kiinnostuneet minusta millään tavalla. Mistä johtuu se minulle on mysteeri oikeasti koska en usko olevani huono saalis.
Minkä ikäisten naisten kanssa tulen toimeen parhaiten? Kokemus on osoittanut että 25-30v
Heidän kanssa on paras lopputulos. Yli 30v alkaa olla jo kitsas ulosannissa 35v menee epäröiväksi 40v on katkera 45v menee vanhaksi 50v on ylimielinen 55v ?? 60v ?????
Onko sitten nämä 25-30v naiset sitten kiinnostuneita minusta, no suurin osa ei.
Ymmärrettävää kyllä. Olenko minä kiinnostunut yli 40v naisista niinkuin oma ikäni on? Olisin kyllä jos heidän asenteensa ja koko olemus olisi erilainen, mutta muuten en.
Silloin tällöin kun heihin törmää ei tee mieli törmätä taas vähään aikaan.

Minulla ei tosin ole heitä mitään vastaankaan, ymmärrän että jokaisen on elettävä omalla tavallaan.

Te syytätte miehiä siitä ettei ne osaa olla kiinnostuneita teistä. Olisiko teidän syytä olla kiinnostavia? Tuo ikäkysymys on hirveän moraalista minusta. Paljon paheksuntaa siitä miten joku toimii, mutta eikö enemmän pitäisi keskittyä siihen kuinka itse toimii.
Pois suljettuna tietenkin oikeasti väärin toimineet, mutta käsitin ettei siitä ollut kysymys vaan siitä miksi miehet ei kiinnostu ikäisistään naisista.
Oma mielipide on, koska he eivät ole kiinnostavia.
Otan esimerkin jos nainen hyppää benjihypyn ja minä esim näkisin sen se olisi kiinnostavaa.
Jos nainen uskaltautuu muuallekkin kuin vain kauppaan se olisi kiinnostavaa.
Jos nainen pystyy viehättämään miestä vaikka 5 sekuntia se olisi kiinnostavaa.
Jos pystyy hymyilemään enemmän kuin vain jouluna niin se olisi kiinnostavaa.
Jos nainen tekisi edes yhden päivän vuodessa muistettavan se toisi naiselle ainakin kymmenen muistorikasta päivää vuodessa siis miehen puolelta.

No siinä oli muutama esimerkki teille, ehkä voitte hyödyntää sitä.
Ei teidän tarvitse kaikkia miehiä sietää riittää kun sille yhdelle miehelle olette arvokas.
Mutta sanoisin että jättäkää muut miehet rauhaan jos joku muu on väärä.
Minäkin yritän ajatella että jossakin on nainen joka on siis lähellä minun ikää on edelleen virtaa tumpuissa muuhunkin kuin vain leivän tekoon.
Sen verran kuitenkin haluan sanoa että olen nähnyt vain yhden miehen jolla on enemmän virtaa kintaissa kuin minulla ja hän on jo yli 70v
Naisissa saattaa olla joillakin enemmän virtaa kuin minulla mutta yleensä heidän kykynsä ohjata sitä energiaa on ollut vaillinaista johtuen varmaan naiseudesta.
Ikäluokka yli 30v.

Minun ohjeeni on siis teille arvon naiset, tehkää itsestänne kiinnostavia ette menetä mitään ainoastaan saatte tilalle jotain parempaa.
Sen voitte aloittaa lopettamalla miettimisen miksi miehet tekee niin tai näin olkaa oma itsenne
ja tehkää se tiettäväksi myös miehille.
Voin lyödä tonnin vetoa että miehet olisi mielummin teidän kanssa kun vaan teette itsenne kiinnostaviksi.
  Vastaa viestiin