|
Minua ärsyttää se, etteivät kampaajat leikkaa hiuksia niin että ne olisivat kauniin näköiset vielä seuraavanakin päivänä. Kerron aina, etten itse halua käyttää paljoa aikaa hiuksiin (enkä osaa edes kovin kummoisesti laittaa) vaan haluaisin kampauksen joka on suurinpiirtein valmis kun sen suihkun jälkeen antaa kuivua. Silti kampaajat aina laittavat mielettömän määrän tuotteita hiuksiin, suoristavat tai kihartavat ja väkertävät muutenkin kauan aikaa. Kotona ensimmäisen pesun jälkeen sitten luonnonkiharat hiukset joissa on muutama pyörre ei sitten enää näytäkään yhtään hyvältä siinä leikkauksessa.
No, yhden kampaajan olen löytänyt joka osasi hiukseni leikata kauniiseen muotoon joka sopi luonnonkiharoilleni ja joissa pyörteetkään eivät häirinneet, harmi vain etten asu enää samalla paikkakunnalla.
Pahin kokemus on ollut, kun yksi kampaaja leikkasi oman näköisensä kampauksen minulle. Siis kampaaja itse sellainen vahvameikkinen parikymppinen tyttö jolla oli suuri musta tukka, siis todella koholla ja paljon hiuslakkaa pitämässä sitä komeutta ylhäällä. Minun tyylini on hyvin luonnollinen niin meikin kuin hiusten osalta, ja tämä tyttö sitten leikkasi minulle sellaisen oman kampauksensa tyylisen pallokampauksen jonka kohotti jokapuolelta ihan mahdottoman kokoiseksi. Näytti todella oudolta minun päässäni, ei sopinut yhteen luonteeni tai muun tyylini kanssa yhtään. Koin oloni todella epämiellyttäväksi kotimatkalla.
|