Ketju: Nutraajia?
Yksittäinen viesti
21.07.11, 09:18   #7 (linkki)
kuulamuori
(Vierailija)

Moi!

Huolitteko porukkaan vielä jäseniä? Mitat 172/95 ja tavoitteena -15 kg, ei aikataulua.

Minä yritän alkuun ilman nutrausta, mutta syksyllä on edessä vaihe, jolloin varmaan joudun turvautumaan ateriankorvikkeisiin. Nyt voin keskittää kaiken ruokailun kotiin ja kun on vielä kasvis- ja hedelmäsesonki niin ajattelin nyt panostaa tuoreeseen ruokaan.

Minulla liikunta on ollut tärkeää mutta jäänyt lapsenhoidon jalkoihin. Ensimmäinen vaihe painonhallinnassa onkin liikunnan palauttaminen ohjelmaan. Ihan kevyt alku; askelmittariin koitan tikuttaa 15 000 askelta/päivä ja lisäksi 2 * 30 min /viikko kahvakuulalla.

Ruokapäiväkirjan aloitan tänään. Sitä en ole koskaan kokeillut, varmaan alussa hakee muotoaan... Omat ruoat hankalimmat. Kokeilen siten että pidän proteiinilähteen erikseen, kasvikset erikseen ja mahdollisen pastan riisin (varsinkin kesällä aika vähän tulee näitä) ja punnitsen/mittaan sitten tuolla systeemillä.

Mulla on annoskoot repsahtaneet kamaliksi. Se on yksi syy miksi en heti aio nutrata. Ensin pitää saada kalloon normiruoalla normaali annos. Muuten epäilen että vetäisin sitten niitä patukoita hulluna ja se ei ehkä ole se järkevin linjaus.

Minä ainakin taustalla opiskelen teidän kokemusten avulla nutrausta ja katselen miten vaaka alkaa näyttää...

Tsemppiä kaikille!
  Vastaa viestiin