Anteeksi, kirjoittaessani ekan viestin en ollut lukenut kuin avaamasi ketjutekstin. Mutta kantani pysyy samana ja vain vahvistuu.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AP Nyt toivon,että ihmiset jotka ovat samassa tilanteessa jossa minä,lukisivat tämän ketjun ja ottaisivat opikseen.
Nimittäin jouduin muuttamaan viikonvaihteessa pois koska tyttöä ei saanut ulos.Isänsä oli sitä mieltä,että asuu niin kauan kuin haluaa ja on tarvetta.
Tuollainen pilallelellitty mustasukkainen naisen alku pystyy kyllä tuhoamaan hyvänkin parisuhteen,myös isällä on suuri osuus asiassa.Selkärangaton lapamato jota tytär pyörittää ihan kuin päin vaan. |
Kyllä se mustasukkainen olit sinä itse. Ja kun otit vanhemman kumppanina määräilylinjan, ei miehellesi jäänyt mitään. Sinähän teit jo kaiken. Vaikka ei se isän vastuuta silti poissulje, eikä tarkoita että hän olisi tehnyt oikein.. Mutta sinäkö sitä taloutta olisitkin halunnut pyöritellä miten vaan, ja suutuit kun joku muu tekikin sen, ja sinun nenän edessäsi vielä?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AP Viimeinen kuukausi oli helvettiä,sain haukut mieheltäni kun kuulema kiusaan tyttöä ja se on hänen asia miten tytön kanssa toimitaan.Sen jälkeen kun tyttö kuuli kun riideltiin ja hän sai oikeutta hän laittoi mun kalliin käsinkudotun villapaidan pesukoneeseen ja pesi sen kuudessakymmenessä asteessa niin että se kutistui puoleen,Aloin itkemään ja isälleen hän kertoi,et halusi olla mulle mieliksi ja pestä sen kun oli roikkunut eteisessä ja haissut. |
Teitähän oli siis kaksi teini-ikäistä talossa.. Kyllähän kallis paita ihan varmasti harmittaa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AP Olen tässä keskustellut psykiatrin kanssa tästä niin hän kertoi,että on uransa aikana törmänyt vastaaviin tapauksiin jossa lapsi ottaa ylivallan perheessä.
Toivottavasti mun ei tarvitse koskaan olla tekemisissä heidän kanssa,sen verran olen katkera,rakkaus ei kuitenkaan loppunut.En olisi koskaan uskonut,että meille käy näin. |
Miksi sinä annoit nuoren ottaa ylivallan perheessä? Ei riitä, että puutut vaan oireeseen, vaan itse syyhyn. Miksi alat marttyyriksi, olisi parempi että oppisit tapahtuneesta jotakin. Uskon, että olisit voinut omaa käytöstäsi muuttamalla, ja ehkä ammattiapua hakemalla voinut kääntää tilanteenne voitoksi kaikille. Varmasti miehesi kaipaa sinua edelleen ja on itsekin hämillään. eikä tytölläkään varmasti yhtään parempi olo ole. Nythän hän sai sen mitä pelkäsikin, toinenkin hylkäsi ja sai vielä isänkin onnettomaksi olemalla avun ja tuen tarpeessa oleva oma itsensä, joka ei omin eväin pärjännyt haastavassa tilanteessa. Tämä oli tietysti sinun valintasi ja katsoit parhaimmaksi poistua takavasemmalle.