Yksittäinen viesti
25.10.11, 14:15   #35 (linkki)
Siipirikko
(Vierailija)

Amandalle:

Surullista. Olet kokenut kovia. Nyt pää pystyyn ja omanarvontunto esiin. Jos ei muuten niin terapian kautta.

Älkää naiset epäröikö hakea ammattiapua näissä tilanteissa, se ei ole heikkoutta. Mieluummin puhun ammattilaiselle jolla on vaitiolovelvollisuus kuin ystävättärelle jonka vaitiolosta ei voi aina mennä takuuseen ja jonka mielipiteet eivät ole objektiivisia.

Mitä olen ympärilleni katsonut niin paljon on näitä kukasta kukkaan liitelijöitä mutta on muitakin.

Olen tyytyväinen omaan ratkaisuuni, tein sen vaiheittain, koko lähipiiri ja varsinkin minä itse, kasvoi eroon vähitellen eikä mitään dramaattisia ovien paiskomisia ja kuppien jakoja ollut.

Suin päin ei kannata syöksyä mihinkään - ei eroon eikä uuteen suhteeseen taas uuden pettäjäkandidaatin kanssa.

Silti jäljen tämä kaikki on jättänyt. Olen erittäin tarkka itsenäisyydestäni. En päästä ketään helpolla lähelleni. Minusta ei ole perinteiseen asetelmaan passaamaan miestä, niin moni mies tuntuu kaipaavan vain sitä ruoanlaittajaa, pyykinpesijää ja petikumppania.
  Vastaa viestiin