Yksittäinen viesti
09.01.12, 12:14   #4 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Miksiköhän liitetiedosto ei avaudu. tämä on nyt vähän ymmällään.

Se on pdf-tiedosto, latasin sen omalle koneelleni talteen :) Ei tullut testattua, mutta nyt näytti lataavan kun kokeilin?

Siinä on kohta, missä sanotaan että 5.huoneen merkeistä tai planeetoista tai niiden teemoista voisi löytyä kumppani. Mulla 5.huoneessa (kärki jouskari (Jupiter, joka taas löytyy multa 10.huoneesta kaksosten merkeissä)) sijaitsee Saturnus, Uranus ja Neptunus. Neptunus on vaihtunut jo kauriin merkkeihin. Saturnus ja uranus yhtymässä vain 1 asteen orbilla. Jos menee nyt termit oikein ;)

Laitan teemoineen nyt, vain planeetta osuu mulla, muut on planeetan omia teemoja

Saturnus - Kauris - 10.huone (ura ja ammatti)
Ehkä siis tekeväinen mies tai työpaikkaromanssia tai Kauris?

Uranus - Vesimies - 11.huone
Ehkäpä kuitenkin ensin ystävinä ja vasta sitten parina? Tai kaverin kaveri on se tuleva siippa? Tai sitten yhteisen toiminnan piiristä löytyy? Tai paljon pohtiva ja puhuva ja visioiva mies?

Neptunus - Kalat - 12.huone
Henkinen yhteys?

Mun kartalla Saturnuksen avainmerkki eli Kauris on 5.huoneessa ja planeettoja sillä on Neptunus. 10.huoneessa jo mainittu Jupiter ja kaksosten merkeissä.
Uranuksen avainmerkki Vesimies on taas mun DC, ja 11.huoneessa majailee chiron ravussa.
Neptunuksen avainmerkki Kalat on 8.huoneen kärki ja sieltä löytyy myös kuunsolmu ja ceres. 12.huoneessa taas löytyy venus ja juno yhtymässä leijonaan merkissä.

Voisiko kalat-painotteinen urheileva ja ahkera herrahenkilö siis tuoda parisuhteeseen kaiken sen mitä toimiva parisuhde vaatii?

Tuossa omia pohdintoja tuon linkittämäni mainion tietopaketin uumenista - ja vain pieni osa.
  Vastaa viestiin