Yksittäinen viesti
22.01.12, 19:34   #53 (linkki)
newmessagefi
(Vierailija)

Kaikkitietävä Jumala ja oma pieni elämä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karri Näytä viesti
"Loistavaa, engel48! Tuollaisen mahtavan kirjoitelman jälkeen kukaan tollo ei kehtaa väittää, että palsta olisi näivettymässä."

Elämänkatsomukseni on valoisa. Niin minulle aikoinaan sanottiin, kun kieriskelin vaikeuksissani.

Käytän nykyään Jumalasta englanninkielistä sanaa God. Puhun mielessäni meneväni lähitulevaisuudessa Godille töihin. Nämä nykyiset työtehtävät eivät oikein tunnu tarpeeksi haastavilta.
Luulisin, että hakemuksesi on vastaanotettu. Minulle kävi niin, kun löydin tämän:
www.newmessage.org (suomeksi: Jumalan Uusi Sanoma).

Se kertoo mm. uudesta Jumalakäsityksestä, jossa pala Jumalaa on sisälläsi Tietoutena, mutta koko maailmankaikkeuden Jumala ei keskity ohjaamaan kenenkään yksittäisen henkilön elämää tia omaa mitään suosikkeja. Auttajina on kyllä enkeleitä ja muita läheisiä sieluja. Se elämän hallinta pitää tehdä itse.

Ihmiskunta ei tiedä mitä tuolla maapallon ulkopuolella on planeettojen lisäksi, mutta tämä sanoma kertoo mitä siellä on ja mitä on odotettavissa. Sanoma on tasoa Muhammed ja Jeesus, ei mitään New Agea. Älä jätä väliin, vaikka kyseessä on monumentaalinen haaste jokaiselle, joka sen lukee. Kyseessä on myös yhtä monumentaalinen lahja. Ja voit itse kuulla ja nähdä sanansaattajan myös, ihan tavallisen miehen, jolle tämä on tullut tehtäväksi.
  Vastaa viestiin