Yksittäinen viesti
16.02.12, 17:08   #30 (linkki)
lukija 452145
(Vierailija)

sivusta4512547

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja luojan kiitos Näytä viesti
että mulla on täyspäinen kumppani ja itsekin kuljen terveen kirjoissa.

Ei hyvää päivää, voiko tollasia parisuhteita olla olemassa ihan oikeesti!

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yli 10 vuotta.
Kertaakaan en ole hänen puhelintaan tutkinut eikä hän minun. Ei lueta toistemme sähköposteja eikä tutkita tietokonetta eikä vaatteiden taskuja.

Minä olen ollut toisella puolella maapalloa useita kertoja kk:sia yhteen putkeen ja mies on täällä kotona. Monesti ollaan soitettu vain kerran viikossa kun on ollut todella huonot satelliittiyhteydet. Jos meistä jompikumpi olisi noin mustasukkainen, jäisi työt tekemättä.

Itse en olisi päivääkään parisuhteessa jossa toinen kyselisi, kuka sulle soitti, keneltä tuli tekstari, mikset sä vastannut puhelimeen, mikset sä vastannut mun tekstariin, tai jos toinen vaatisi minuutilleen selitystä siihen missä minä olen ollut ja mitä tehnyt.

Hei haloo, parisuhde ei ole vankila jossa tehdään tiliä joka ikisestä asiasta toiselle!

Meidän elämäntapamme mahdollistaa luottamus ja rakkaus toiseen.
Ei tarvitse kytätä eikä vakoilla toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä koskaan.
Sinulla on oikea pari suhde. tämän ap. viestiketjusta selviää että tämä mies ei ollut omasta mielestään missään suhteessa vakavassa tähän naiseen. Varmasti avo ja aviopuoliso suhteet ovat ihan eri juttunsa.
Kun tapaillaan ja toinen jää kiiinni valheista ei se ole vainoharhaa että tarkistaa toisen taustat.
Sinisilmäinen ei kannata olla ja mustasukkaisuus on ihan eri asia kuin tässä esitetyt asiat.
  Vastaa viestiin