Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hujoppi Heippa!
Miten saan litistettyä loputkin vatsastani niin, että mulla olisi ihanan tasainen ja litteä vatsa? Olen pitkä ja hoikka, 177cm/64kg, ja ylhäältä napaan asti vatsani on täydellinen (lihakset näkyy itse asiassa aika hyvin). Ongelmani on tämä ärsyttävä navasta alkava osa jota myös pömppömahaksi kutsutaan. :D Siinä on ärsyttävä "makkara", jota en saa mitenkään pois poikkeen.
Uskoisin vatsalihasteni olevan hyvässä kunnossa, sillä liikun jatkuvasti paljon ja vedän ihan huomaamattanikin vatsaani aina sisään. Onko tässä nyt sitten laihdutettava? Miten se terveeltä, normaalipainoiselta onnistuisi helpoiten?
Olen ihan tympiintynyt siitä että minulle aina sanotaan miten kiva MASU minulla on ja vihaan sitä!! :D Haluan sellaiset vatsalihakset ettei tuosta ärsyttävästä masusta tarvitse kuulla mitään kommentteja! |
[QUOTE=hujoppi;11129944]Heippa!
Löysin yhdestä MeNaiset lehdestä jotain jumppaohjeita vatsalihaksille (oisko ollu tammi/helmikuu lehti 2012), jotka tehdään jumppapallon avulla. Yksikään ei ollut ns. perinteinen selällään oleva liike. Ongelmana toki on, että geenit vaikuttaa asiaan myös, enkä tiedä oliko haastateltava ikinä esim. saanut lapsia, mikä myös on vaikuttava asia, jota ei useinkaan voi korjata kuin kirurgin avulla.