|
Jos nyt aloitetaan ihan alusta kun on tullut niin monenmoista kommenttia, puolesta ja vastaan.
Ensinnäkin mulla on tunnukset Eniron numeropalveluun ja voin koneelta katsoa osoitteet ja puh,numerot, ei tarvi SOITTAA mihinkään numerotiedusteluun.
Kun silloin joskus katselin ko. palvelusta jotain katsoin myös äijän, ei ollut mielessäkään mikään urkkiminen (että jos sillä olisi salaisuuksia sillä salaiset prepaidit ei palvelussa näy). Näin sitten sillä kolme numeroa joista mainitsin joskus sille vaivihkaa, koskaan ei ole myöntänyt kuin yhen numeron, kaksi on vielä siellä, kolmas hävisi hiljattain, tiedä sitten miksi ja kenen toimesta?
Kyllä sen selville saisi mikä se toinen numero on, ehkä, jos soittaisi operaattorille ja kysyisi kenen numero on ja onko tavallinen puhelinliittymä ja laskutetaanko säännöllisesti, kertoisivatkohan muille? en silti niin utelias ole, enää ei tarvikaan.
Ja kun eräät viisaat täällä ovat veikanneet äijän olevan rakkaansa luona, voin kertoa että suurimman osan vapaa-ajastaan se oli luonani. Kuka on ykkönen kuka kakkonen..
Kertaakaan en sen puhelinta tutkinut enkä sp:ja, tilaisuuksia olisi ollut, joskus yölläkin kun tekstaria tuli ja se nukkui, mä en.
Sen tekstareista ei riidelty mutta kieltämättä joskus sanoin että miksi kokoajan piippaa, ja jos mulle tuli tekstaria äijä kiemurteli ja halusi heti tietää keltä tulee, mulla on yleensä tapana heti kertoa keltä, hän ei kertonut. Joskus tein samat temput enkä kertonut keltä sain viestiä, sitten oli hetken mykkäkoulua ja epäilyksiä ja vihjauksia muista miehistä, eli kyllä äijä oli mustasukkaisempi/vainoharhaisempi kuin minä.
Äijä myös on valehtelijatyyppiä monessa muussakin asiassa joten toki epäilin vähän joka asiassa, en niitä tässä ala luettelemaan, mutta sanon että esim työhön liittyvissä asioissa.
*lukija 452145:Kun tapaillaan ja toinen jää kiiinni valheista ei se ole vainoharhaa että tarkistaa toisen taustat.
Sinisilmäinen ei kannata olla ja mustasukkaisuus on ihan eri asia kuin tässä esitetyt asiat. *
Tuo kommentti oli järkevimmästä päästä tässä ketjussa. sinisilmäinen ei kannata kenenkään olla! ei myöskään vainoharhainen, mutta tutkat avoinna kannattaa kulkea. juuri se sinunkin kullannuppusi saattaa hypätä vierailla... ;)
*Jos ap. epäilee mokkulaa siihen voi laittaa sp- . ja katsoo miten menee se miehen puhelimeen.*
Tuota en oikein käsittänyt mutta tiedän että mokkulan sim toimii myös kännykässä, joskus olen mokkulan kautta laittanut tekstaria tietokoneella.
|