Yksittäinen viesti
01.03.12, 21:58   #217 (linkki)
jerry
(Vierailija)

cotton

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Narsistin käly Näytä viesti
KERTOKAAPA NARSISTISEN ÄIDIN LAPSET - MISSÄ IÄSSÄ TAJUSITTE
- ettei äidin käytös ole normaalia?
- tunnistit narsismiksi?
- tarvitsitko terapia-apua? miten tepsi?

Kannan huolta veljeni perheestä jossa talon emäntä hallitsee koko perhe-elämää puolisosta lapsiin. Kukaan ei siinä perheessä voi hyvin. 14v. tytär alkaa "olla jyvällä" meiningistä. Oireilee pahasti. Miten voisin tätinä auttaa?
Minun tarina.
Kun sain selville asioita joita peitellyt. Mm . sen että yritti raskauden keskeytystä viinalla ku odotti minua. _Sain vamman lap.sena ei viety sairaalaan. Vasta myöh. vei rtg-kuvia itselleen ja kielsi että lapsuuden tapahtumat ei ole totta. Ihmettelen sairaalan toimintaa miten täysjärkisen lapsen papereita rtg.kuvia voidaan hävittää vielä 2000 -luvulla. ??Sain nuo lapsuuden vamma rtg itselleni kieroudella äidiltäni. Nykyään pidän kaikki rtg kuvat ,tekstit itselläni enkä kerro enää vanhalle sairaala expertille enää mitään asioitani. minua painostetaan kun en kerro omista asioistani mutta jos se johtaa täysin vastuuttomaan käytökseen lääkäriä manipuloimalla. eikö paras ole kun pystyy pelastamaan itsensä.
Koen suurta syyllisyyttä koska joudun koko ajan varmistamaan oman hyvinvointini sillä että väistelen rakasta manipuloivaa ihmistä. Minusta on tullut pahempi kuin äidistäni. Surku.
  Vastaa viestiin