Yksittäinen viesti
15.03.12, 08:37   #4 (linkki)
jänkäjoonas1943
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hullua :D Näytä viesti
Oon tässä viime aikoina miettinyt että onkohan siinä oikeasti perää että ihmiset aika alkukantaisella vaistolla valkkailee "oikeanlaisen" kumppanin...

Mulla on todella pitkäkestoinen tuoksumuisti, ja muistan ihmiset helposti esim. käyttämänsä hajuveden tai muuten vaan ominaistuoksunsa takia. Ihan ilman että leikin mitään vainukoiraa ja heitä sen kummemmin imppaan.

Olen ollut kolmessa vakavassa parisuhteessa, joista kahden miehen tuoksu on ollut ihan huikea. Tämä kolmas käytti liikaa muita tuoksuja, ja olen pitänyt häntä vähän niinku vikatikkinä suhteiden saralla.. :/

Nykyisen mieheni (eli tämän kolmannen poikaystäväni) tuoksuun ihastuin ensitapaamisella vuosikausia sitten. Kuulostaa sairaalle mutta hän tuoksuu vastustamattomalle vaikka olisi juuri hikoillut pitkällä lenkillä tms. Ja ihan ilman mitään dödöjä tai muuta... Tuo tuoksu on vaan jotain ihan kuvailematonta :D Ja juuri hän on se kenen kanssa ollaan ns. perfect match, ihan täydellinen ja toisiaan täydentävä pari...

Ehkä se ei ihan huuhaata ole se juttu!
Ei todellakaan. Kaikkien onnistuneiden parisuhteiden edellytys on parien sopivat ominaishajut.
  Vastaa viestiin