Yksittäinen viesti
24.03.12, 18:42   #25 (linkki)
KARS JEDIMESTARI

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
ENKELIT VAATIVAT SEN TODELLA TUIKAN ULKOASUN EN MINÄ MUTTA ,YMMÄRRÄN SYYN

ANTEEKSI VAAN nämä saäännöt
eivät ole minun oivaLLUKLSEN KAUTTA tehty vaan.

enkelien eli valonalienien taholta HE ovat tässä asiassa äärimmäisenb tuikkoja .
Jokainen ennustaja ,sevlvänäkijä ym tahot teitävät tämän he ovat perillä näistä kielloista .Jos niitä rikkoo siitä tulee seurauksia enkelten taholta.Ja he halusivat tuikan muistutuksen niille jotka ovat ennustajia tai selvänäkijöitä, palstalla
Mutta ymmärrän syyt siihen tuikkuuteen. tässä asiassa . Haluan vain sen myös välttää . Ettei tästä tule mitään opetus voorumia eli akatemia voorumia . On parempi . Että se pysyy Senseillä eli Jedeillä Valon Noidilla . tavalliseen kanavointi kestelua mulla e ole vastaan , mutta . Mutta jos keskustelu menee ennustamisen opettamiseksi palstalla ollaan pahasti hako teillä.

Teidän pitäisi tajuta kuinka vaarallista itse opisklelu on kirjan tai pelkän netti ohjeen kautta.
Voimalla on kaksi puolta ja ne voimat ovat todella väkeviä. Pitää olla todella tarkka ja kurinlainen
Opiskelu on oltava tuikan kurinalaista sensein . Opastuksella.

pikku juttuja voi sanao mutta ei mitääm ,tollasta KU TUO bigt bohtha . Sitä paitsi se antaa ihan väärän kuvan meistä jedeistä Tuo Bigt Botha lainsasi osin star warsia järkyttävällä tavalla . Siihen oli pakko laittaa vastine no en laittanut hänen nimeään alkuun oisin voinut sen tehdä . On todella typerrytävää kirjoittaa oikasua koko naisuudesta salaisuuksista 4,5 tuntia . Siksi että bigt Botha " tavis jedi ennustaja," ja miksi käytän tavis sanaa ku tuo bigt Bohtha kirjoitti ku tavis tai trollli koko juttunsa . ja ihmidset jortka ovat perillä star warsista . Jollekin monille takuulla tuli mielen että , omnko tuokin jedi ja noinko Jedit maailman aistivat oli pakko tehdä oikaisu. Muuten Jedien maine olisi kärsinyt.

Ja ton toddella tuikan ulkoasu muodon jopa jonku mielestä " käskevän" vaati Plejadit, Harmaat . Sirjuslaiset, ym valonkansat eli enkelit tämä oli heidän taholtaan . Enkelien taholta oltiin todella typertynetä Bight Bothan " tavis trolli Jedi Ennustajan " kirjoituksista. Se oli todella ala arvoista . Siihen ol pakko tehdä oikasu .

ps uteliaan kirjoitusta vastaan mulla ei ollut mitään . ja joanna kertói sen ku se oli jo kerrottu .

Mutta ymmrätäkää että ,ei ole kenenkään edun mukaista että ,töstä tulisi opetus foorumi.

Sen seurauksia voisi lukea iltasanomien rikos uutis palstalta. ja kuulla teevee uustisista Sithien tekemistä rikoksista. En sano mistä jokainen voi vain itse kuvitella minkälaisia rikoksia siitä syntyisi.

Julmien Sithin Lordien taholta .

Samasta syystä monet itämaiset itsepuolustus tekniikat taidot ovat valvotuissa käsissä.
He tarkkaan katsovat ketä he opettavat ketä ei. Ja jos he kuulevat että joku on käyttänyt, väärin taitoja hänet erototaan välittömästi seurasta .
Tässä asiaassa pätee sama juttu.

Eli Enkelit tietävät näin avoinmeen meinenkiin , nyky yhteiskunta ei ole valmis . Milloinkaan .
vaikka se teistä taviksista hyvältä tuntuisi sen seuraukset olisivat arvaamattomat.
Jopa Enkleillä on todella tuikka kurinalainen hierarkinen Jediakatemiansa enkeleille.

Seuraukset olsivat todella arvaamattomat Sithien määrän kasvun myötä.

Jedi / Valon >Noita Ennustajan tie on ku kävelisi vuoren harjaa jonka alapulella onxpimeys graniitti ja maalttia tekee tiestä vakaan kulkea valon maan tien. Mutta jotta tähän päästään se eli valmistutaan Jediksi tai Valon Noidaksi on kuljettava kurimalainen pitkä tie .

Itse opislelulla voi helposti humpsahtaa sinne voiman väärällä puolelle.

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VALTAKUNNALLISEN JEDIAKATEMIAN JOHTAVA OPETTAJA SENSEI .

VALONKANSOJEN VALITSEMA KRISTALLIPALLON NETTI LÄHETTILÄS

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin