|
26.03.12, 16:54
|
#12 (linkki)
|
| (Vierailija) | lemppaa luuseri ja äkkiä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen Tää mies on täällä Pohjois-pohjanmaalla. Ja Jaska-sedälle, kuten joku kirjoittikin, ei minun tarvitse olla onlinena, jotta näkisin milloin tää mies on ollut palstalla. Tää tapailemani mies taitaa jäädä minun kohdalla paitsioon. Olemme tapailleet, mutta joka ikinen kerta kun lähden hänen luotaan tai tapaamisestamme missä ja milloin vain, on hän mennyt kiireellä treffipalstalle. Olen sen verran utelias hänen suhteen että käyn katsomassa useinkin milloin hän siellä on vieraillut. Luulenpa että nämä ihmeelliset menot joita hänellä joskus on yllättäen, liittyvät mahdollisiin treffeihin.
No, ehkä minun pitäisi vain antaa hänen olla, mutta mieleni tekisi kovastikin saada hänet jollain tapaa kiinni valheesta, kun sellainen tuntuma on että rehellinen hän ei ole menojensa suhteen. Eipä kyllä ole järkeä energiaa tuhlata tuollaiseen, tiedän, mutta minkäs luonnolleen voi ja koska vihaan epärehellisyyttä yli kaiken, olisi tietty nautinnollista saada mies narautettua.
Olen tosin hoksannut jo nyt että ei meistä voisi tulla mitään sittenkään vaikka hän kuinka mukava ja ihana olisi. En voi sietää miehen laiskuutta ts. hän ei liiku lainkaan, makaa sohvalla pääasiassa kotona ollessaan. Kämppä on kuin kaatopaikka, vaatteet, pullot, kaikenmaailman rojut pitkin lattioita. Hänen ihana luonteensa minuun vetosi alussa, mutta jo nyt alkaa ärsyttämään se että hänen tapansa elää poikkeaa niin paljon omastani. En itsekään siisteysfriikki ole, mut kohtuullisen siisti kämppä pitää kuitenkin olla ja liikunnallisuus on osa elämääni ollut aina, joten taidanpa alkaa katteleen jos kevät ja kesä toisi jonkin varteenotettavamman vaihtoehdon elämääni....:) |
Ihmettelen miksi ylipäätään viitsit edes tapailla tuollaista miestä. Kusipäät kannattaa jättää kusipäille. Jatka sinä matkaa ja lujaa. Kiität vielä itseäsi muutaman vuoden päästä,
|
|
| |