Ketju: Nutraajat
Yksittäinen viesti
29.03.12, 13:22   #4 (linkki)
-tuula-
(Vierailija)

Hei, aloitin nutrauksen eilen aamulla, nyt löysin nämä viestit. Itse sain innostuksen ravitsemisterapeutilta joka suositteli näitä luentonsa lopuksi.

Ostin toissapäivänä Vapaa valinnasta tuon 5 päivän aloituspaketin ja nyt siis päivä 2 menossa. Paketti maksoi 15,90 ja tarjous on voimassa 31.5. saakka. Ostin nyt vain yhden ja kokeilen, tarkoitus on kyllä jatkaa tällä useampi viikko. Voin ostaa useamman näitä aloituspaketteja, vaikuttaa ihan hyvältä.

Paino eilen aamulla (aloittaessa) 96 kg, pituus 172 eli melko samankokoisia ollaan. Ajattelin myös mennä vaakaan seuraavan kerran ensi keskiviikkona eli vain kerran viikossa.

Olen tehnyt aloituspaketin mukaan soveltaen eli aamukahvista en luovu, juon pari mukia kahvia ennen töihin lähtöä ja töissä sitten 9 maissa olen nauttinut sen aamiaispirtelön (suklaa/mansikka, minusta ne on ihan ok). Lounaan aikaan olen syönyt tomaattia ja kurkkua + kasvis/tomaattiliemen. Iltapäivällä 2-3 maissa patukka ja kotona 5-6 maissa liemi+ vihanneksia ja sitten illalla (koska ilta on se vaikein minulle) se pasta + jälkiruoka. Eilen tosin en jälkiruokaa syönyt kun olin ihan täynnä eikä tehnyt mieli.

Minulla ei ole ollut palelua eikä päänsärkyä eikä nälkä. Ehkä kun olen juonut kahvia kuitenkin, se vaikuttaa. Ja syönyt vihanneksia, join eilen myös teetä ja vettä aika paljon. Koitan pysyä pureskeltavien suhteen patukassa, tomaatissa, kurkkussa ja porkkanoissa. Ihmeen hyvältä tämä tuntuu.
  Vastaa viestiin