Yksittäinen viesti
08.04.12, 19:31   #4 (linkki)
One of You
T.L.K

Käyttäjän One of You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Panda Näytä viesti
Tummat silmänaluset ovat vaivanneet minua koko ikäni. Mikään ei tunnu auttavan, vaikka nukkuisin 10 tunnin yöunet, tummat silmänaluset eivät häviä tai edes vähene. Syön terveellisesti, ulkoilen säännöllisesti ja muutenkin koen eläväni terveellistä elämää.

Kaikesta huolimatta silmänaluseni ovat erittäin tummat. Silmänalusihoni tuntuu erittäin ohuelta. Minun kohdallani kyseessä ei ole siis minkäänlaista turvotusta, vaan ongelmana on ainoastaan silmänalusten tummuus!

Olen kokeillut "Garnierin Caffeine Anti-dark Circles 2 in 1 Tinted Eye Roll-on" tuotetta, mutta sekään ei poista tummuutta kokonaan. Osittain tuote on osoittautunut melko hyväksi, enkä tyrmää täysin sen tummuutta poistavaa vaikutusta. Voisiko kyseisen tuotteen kanssa käyttää lisäksi jotakin tuotetta, jotta vaikutus korostuisi. Vai kannattaisiko minun vaihtaa kokonaan johonkin parempaan ja suositumpaan tuotteeseen? Pitäisikö lisäksi käyttää jotakin kosteuttavaa silmänympärysvoidetta?

Miten voisin saada tummat silmänaluset pois tai edes vähennettyä niitä? Voisiko olla jotakin kotikonsteja mitä minun kannattaa kokeilla?

Auttakaa minua, sillä tummat silmänaluset alkavat jo ahdistaa minua!
Minullakin sama juttu. Lopetin tupakanpolton, koska se vaikuttaa mm. mikroverenkiertoon ja tekee ryppyjä. Itselläni on niin, että nykyisin ei ole mitään ainetta, joka peittäisi TÄYDELLISESTI silmänaluset ja sitten kun alkaa jo juonteitakin olla niin, voihan rähmä. Aikoinaan Oriflamella oli peitevoide, joka peitti täydellisesti tummat silmänaluset. Tuotteen valmistus ilmeisesti lopetettu, koska sitä ei kuvastoissa enää näe. Tuote sisälsi niin paljon väripigmenttejä, että tummuus oli kuin pois taiottu!!!!

Kesällä, kun tulee oltua ulkona enemmän, niin silloin silmänaluset ovat vaaleammat - ilmeisesti saan tarpeeksi happea.
Minulle ehdotettiin lymfahierontaa, joka vilkastuttaisi verenkiertoa, mutta en ole kokeillut.

Tietysti on paljon valoaheijastavia silmänalusvoiteita, joita kannattaa kokeilla, mutta vaalentamisesta en nyt niin tiedä sanoa mitään.....
  Vastaa viestiin