Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna.. Ensiksi saan suhteenne tilasta tunteen, että on joitain tekijöitä, jotka hidastavat etenemistä ja sitten koen miehen ihan kuin ottavan askeleita taaksepäin vähän kuin epäileväinen ilme kasvoillaan. Tarkennan kysymystä ja saan niin, että tällä ristiverisellä miehellä on nyt henkisen kehityksen kausi meneillään. Se ilmenee syvempänä heräämisenä henkisellä tasolla. Hän myös keskittää energiansa yhteen asiaan yhä keskittyneemmin. Hän voisi pyytää apuja yläkerralta, että voisi myös keskittyä kahteenkin asiaan, mutta koen ettei ole osannut tässä tilanteessa sitä pyytää vaan tarvitsee oman tilansa. Sitten kuvataan uudistumistakin sitä tukevalla värillä. Uudistumisen edellytyksenä on vanhojen asioiden, vanhojen tunteiden käsitteleminen loppuun. Joku tunteisiin vaikuttava nainen hänellä menneessä, jonka vuoksi luottamus rakkauteen horjuu. Keskeneräiset asiat hidastavat ja lopulta pysäyttävät jos niitä ei käsitellä. Tämä aika on sinulle piinaavaa, mutta näin sen on mentävä. Kun hän on valmis luopumaan menneistä kokonaan ja saa mielensä kirkkaaksi, hän ottaa sinuun yhteyttä kyllä. Sitten mietitte jatkosta yhdessä.
Kysyn rakkaudesta ja siitä onko sitä minulle luvassa vielä joskus? Toiveita on ollut ja kiinnostavia ihmisiäkin, mutta en osaa enää heittäytyä rakkauden vietäväksi. Ehkä se sielunkumppani ei edes ole minua vastaan kävellyt vielä.. Olen aina miettinyt, että sitten, kun se oikea tulee kohdalle niin se on menoa sitten, mutta entä jos se olisikin jo kävellyt ja pelkoni olisi estänyt minua huomaamasta sen. Henkisen polun viitoituksista olisin myös kiinnostunut. |
Kiitos vielä vastauksesta, koen todella iloisena asiana sen, että hänessä olisi tuo henkinen puoli heräämässä ja kokisi elämää tuotakin kautta. Olin aina ajatellut että se hänessä on, mutta tapaamisemme aikoihin kävi selväksi, että on haudannut itsessään tuon puolen eikä ole sallinut sen nousta esiin. Muutenkin elämä on häntä kohdellut jotenkin ikävästi (tunnen hänet usean vuoden ajalta), oli muuttunut siten, että rajoitti itseään kamalasti. Selvästi kärsi tästä, ajatteli varmaan, että haluan hänen olevan tietynlainen. En ole muuna haluannut kuin omana itsenään.
Tähän näkyy tällainen ruskeatukkainen silmälasipäinen mies, joka on täysin hautautunut omiin tekemisiinsä. Jonkinlainen tutkijatyyppi, kírjallisuus liittyy häneen myös. Omistautunut työlleen ja voisipa sanoa, että unohtanut sen rakkaudellisen puolen kokonaan-ajatellut, ettei hänelle sellaista ole tarjolla. Tämä alkaa hitaasti ja tunnustellen, herätellen. Näytetään jonkinlaista monikerroksista tummakivistä rakennusta, jossa paljon lasia. Jonkinlaisia viistoja kulmia paljon. Paljon yhtäläisyyttä syvemmällä tasolla teillä. Kiintymys ja lempeä rakkaudellinen suhde sanotaan olevan.
Kirjoituksestasi saa käsityksen, että pelkoja sinun tulisi käsitellä enemmän. Avata niitä, analysoidakin:mistä ne johtuvat ja miksi kannat niitä edelleen mukanasi. Ne estävät sinua elämästä sellaista elämää, jota haluaisit, aina tätä ei edes huomaa. Pelot ovat loppujen lopuksi itse luomamme vankila. Vapautuminen vaatii aktiivista ajatustyötä, ei vain hetken verran, vaan aktiivisesti tätä totuutta unohtamatta.