Hups...eli lisään:
olen 46 vuotias urbaani erakko..yksinäinen, ilman kumppania olen tallustellut 7 v. yksi sielunkumppani mielessä, hänen kauttansa olen oppinut kipeitä ja tärkeitä asioita. odotan jotain uutta tapahtuvaksi..
hm kumppani ilmaantuu kyllä , mutta entäs sielu. oletko menettänyt näkösi? hm.
kipeitä, tarkeitä. hmmiksi odotat, miksi et toimi ja itse yritä saadfa jotakin aikaseksi?
katson kortit ;
eli tulI;
yvonne ja aivastus :Djhe no niin; tässä
Frederike - Draw cards: Angel Yvonne
rakasta eläimiäsi. luonnossakin voi kulkea oravia ja siilejä, katsele niitä. naapureille ja tutuille koiria,pyydä lupaa silittele. helli itseäsi ja suhdettasi luontoon. nyt on aika rentouau.
bethany; et ole tarpeeksi pitänyt huolta itsestäsi. nyt kipin kapin markkinoille jotain itsellesi hemmoteltavaa ostavaa:) ite yleensä neuvo noin, mutta tee vaikka jokin jalkakyply tai vastaava itsellesi ja piristy. koska viimeksi itse tuhlasit rahaa omaan nautintoosi. ja olit vain ja nautit taivaasta?
?Merlin's Magic ? - YouTube
ole rauhassa, älä pelästy.
archangel Uriel, rakakude parentmaise, kaiken korvkean värähtelyn ylijumala. aatos ja mietos tuotanto :) hm.
uriel tahtoo tuoda rauhaa sulle mun kautta.hän laittaa kätesi olallesi ja pyytää rauhoittumaan. ole rauhassa.
jas itten tää kysymys joka sulla mielesssä.ollu jo pitkää
tuli desiree. rannalle merelle lähtö yms vastaava? en ole varma ihan ny. ei ole oikea aika
mutta nyt on aika maalata. syksymmällä kun omenat on puissa lähde merelle, kalaan kauas.
Frederike - Draw cards: Angel Desirée
uriel johdattaa tietä .hm lepää tänää vappuna jos mahdollist vältä melua, liikennettä ja kovaa ruuhkaa.
ISAIAH uusia ajatuksia ja ideoita. nyt on aika vastata omiin ajatuksiin, tunteisiin yms. toimi.; kortti
Frederike - Draw cards: Angel Isaiah
ja vielä vika eli ;
Vanessa korkeus ;) <3
Frederike - Draw cards: Angel Vanessa
en usko että tämä tuottaa tiellesi vaikeuksia. oelt kypsä ja muutenkin varhaisa nainen. selviät kyllä omillasi . älä huoli. huolehdi.kaikki järjestetää aiknanasa.
käy katsomassa lisa williamsia? hänellä voi olla sinulle viesti