Yksittäinen viesti
12.05.12, 10:49   #42 (linkki)
hiphei
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukokaipuu Näytä viesti
Jaksaisitko vielä nostaa minullekkin enkelikortin.Elämältä putosi pohja,unelmat romahtivat.Unelmat joita minulla oli romahtivat rytinällä.Toteutuvatko ne enää koskaan.Mitä kortit kertovat?Mitä kertovat ihmisestä jonka tapasin ja joka auttoi minut pahimman yli,kehittyykö siitä mitään pysyvämpää?

Rochelle
"Kun kunnioitat sisäistä viisuttasi ja seuraat sydämesi ääntä, saat vaurautta ja hyvinvointia osaksesi."

"Olemme kuulleet rukouksesi taloudellisesta avusta ja saat täyden tukemme. Me enkelit haluamme kertoa sinulle, että näemme rahan symbolina siitä runsaudesta, jonka Jumala haluaa suoda kaikille lapsilleen. Rahaan liittyvä kielteisyys on täysin ihmismielistä lähtöisin. Me näemme rahan vain vaihdon energiana. Ymmärrämme, että ihmiset tarvitsevat myös materiaa jokapäiväisessä elämässään, ja aivan kuten kuka tahansa rakastava vanhempi, Jumalakin haluaa lastensa elävän turvattua ja onnellista elämää. Tämä on yksi niistä syistä, miksi hän lähettää suojelusenkelit matkaan."
"Taloudellinen tilanteesi on aiemmin ollut rajoittunutta, koska olet tuntenut syyllisyyttä ja pitänyt kiinni kielteisistä uskomuksistasi. Olen auttanut sinua eheytymään ja päästämään irti monista rahaan liittyvistä negatiivisista mielikuvista. Nyt olen täällä auttaakseni sinua, jotta sinä voit auttaa muita. Mitä enemmän suostut ottamaan vastaan, sitä enemmän voit itse antaa muille. Lähitulevaisuudessa tulet saamaan kaiken tarvitsemasi. Ota sillä välin apumme vastaan."
  Vastaa viestiin