Yksittäinen viesti
Päiväys 15.05.12, 12:54   #4 (linkki)
ap
(Vierailija)

kortit kertovat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Korttien mukaan Näytä viesti
Tämä nuorempi tuntuisi olevan fyysisesti sinua lähempänä? Aika ailahtelevainen jotenkin. En saa häntä pitkällä aikavälillä pysymään pöydässäsi....

Tämä vanhempi, josta kuitenkin tuntuu jotakin etäisyyttä, olisi vakaa liikeissään ja oikeasti erittäin mukavaa seuraa. Ei tämä papparainen ole, mutta jostain syystä saan tähän kuitenkin harmahtavaa, jos ei siis ole oikeasti hiukan harmaa, niin sitten hyvinmtasapainoinen ja kokenut sielu kyseessä, vaikka kyllä korttien mukaan on muutoinkin.

Kummatkin ovat kyllä sinusta kiinnostuneita, mutta jotenkin tämä vanhempi kuitenkin pöydässäsi seilaa.....Hänen kauttaan olisi tulossa sinulle isompi muutos mielestäni elämässäsi. Rakkaudelliset ja tunteelliset ovat kortit hänen pöydässään sinuun.

Minulla kaksi vaaleaa tässä. Myös nuorempi ja vanhempi. Saatko heistä jotakin, eli hiukan sama kysymys. :) Nuorempi on ihan tuore tuttavuus!
Minä en katso korteilla vaan intuitiolla mutta miehessä on harmaata kyllä, silmät mies on hiekan värinen siis tämä vanhempi, on minua noin 10 vuotta vanhempi, nuorempi taas on saman katon alla asuva henkilö, jotenkin koin tämän omakseni, toki halullakin että asiat menisivät noin on tekemistä asiaan :)

Sinulle tämä:

Tämä tuoreempi tuttavuus on lähinnä virkistämässä elämääsi, valitettavasti kokisin että hän on vain käymässä mutta tämä käynti antaa sinulle kyllä paljon.
Hiljalleen hän niin sanotusti vain hiipuu pois.
Mutta tämä vanhempi joka häilyilee täällä rajoilla tekee jossainvaiheessa yllättävän liikkeen suuntaasi ja olet ehkä pöyristynyt tai järkyttynyt, en koe asiaa epämieluisana kuin hetken, et ehkä ole tottunut kovaäänisiin eleisiin:)
Täällä vain kun minä saan vielä uuden tuttavuuden joka ei ole vaalea vaan siinä välillä hän on hiljainen ja varovainen ja tulee hiukan juhannuksen jälkeen tai siinä tienoilla elämääsi, hän sitten muuttaa paljon asioita, tätä vaaleaa herraa työnnetään tänne väliin kuitenkin kokoajan että joudutkohan vielä suurin valintojen eteen.
Kuitenkin kuva aurastasi tulee minulle selkeänä (en yleensä saa aura kuvia) että tiedät mitä haluat ja mitä ptää valinnan tullessa vastaan tehdä.
Menneessäsi näkyy vaikeita valintoja jota ovat kouluttaneet sinua tulevaa varten, oletko ehkä elänyt kaaoksessa, ainakin sille tämä tarkemmin katseltuna näyttäisi, hiukka kaaoksessa elät vielä hetkenkin mutta vuoden päästä rupeaa tuolta ulapalta selkenemään ja tyyntä ja tasaista riittääkin sitten pitkään.
  Vastaa viestiin