Yksittäinen viesti
28.05.12, 07:55   #29 (linkki)
justjustniin
(Vierailija)

tunnustan, mulla on erittäin harvat karvat, mutta ei ne minua ole koskaan haitanneet.
Nuorempana sai miehiä aina kun halusi. Kyllä niitä kiinnosti muut asiat enemmän kuin karvat.

Jaloissa, kainaloissa ja käsivarsissa ei ole karvat kasvaneet teini-iän vaahtojen jälkeen enää lainkaan. Kulmakarvoja ei ole tarvinnut nyppiä yli 30 vuoteen.
Alapään karvoitus on erittäin niukkaa. Karvat kasvaa tosi hitaasti, ehkä millin pari per vuosi.

Ei mun alapään karvoja kukaan muu näe.
En käy uimahalleissa, en käy yleisillä uimarannoilla, en harrasta etelän matkailua. En käy yleisissä saunoissa, eikä mulla käy sellaisia vieraita joille alapään karvoitustani näyttelisin. Enkä kulje alasti enkä edes alusvaatteisillani julkisilla paikoilla enkä töissä. Kotonani kyllä kuljeskelen, mutta eipä ne naapurit säleverhojen lävitse mitään näe. Tai sitten niillä on röntgenkatse.

Joten no problem, mun karvat ovat natural-lookissa.
Mitä nyt kerran 10 vuodessa lyhennän, jos nyt niinkään usein tarvitsee. Eli ei ole minkäänlaista ongelmaa puhtaana pysymisessä kun käy aamuin illoin suihkussa ja vaihtaa joka kerran puhtaat vaatteet päälleen.

Vaihdevuodetkin meni ohi humps vain, ilman sen kummempia oireita.
Ei ole virtsavaivoja eikä valkovuotoja. Kun syö terveellisesti ja kuntoilee keskimäärin 10-14h per viikko ympäri vuoden, pysyy jopa alapään lihaksetkin kunnossa. Pystyy juoksemaan puolimaratonin vaikka liki joka päivä ilman, että on kertaakaan pissat housussa.
  Vastaa viestiin