Yksittäinen viesti
29.05.12, 18:50   #3731 (linkki)
Tonnikeijukainen

Rekisteröitynyt: 04/2012
Kohta viides vko takana

Heippa kaikille!

Upeeta kun uusia on tullut tänne foorumiin ja mahtavan upeesti on "vanhoilla" paino tippunut!!

Pikkuhihhuli, sulla paino on laskenut mahtavasti, 15 kg!!!

Raksupaksu, miten sulla menee?

Mulla on huomenna punnitus ja nämä naisten vaivat on kohta käsillä joten on vähän turvonnut olo :(
Onneksi aamupaino näytti kuitenkin 82.2 kg joten alaspäin näyttäisi kuitenkin tulleen. Iltapaino on sitten taas melkein kilon lisää.

Olen nyt juonut 3 pss/pvä ja n. joka toinen päivä olen syönyt vähän tomaattia, kurkkua ja salaattia. En ole vielä syönyt kanaa, kalaa tai lihaa. Vkonloppuna kyllä aion ottaa kanaa kun mennään tyttöjen kanssa ulos. Se vähän pelottaa kun tiedän, että siellä tulee otettua myös muutama siideri. Aion kyllä ottaa itseäni sitten heti kiinni niskasta kun tämä "juhla" on ohi. Nyt on motivaatio niin korkealla ja odotan kokoajan, että saisin tuon 80 kg rikki. Sitten mennään jo uudella numerolla eteenpäin.

Nyt alkaa mielihalut vasta vähentymään. En kohta muista miltä suklaa tai sipsit maistuvat saati pulla ja jäätelö. Hyvä niin, sillä niitä tuli todella puputettua ihan tarpeeksi aiemmin. Nyt salaatti ja tomaatti maistuu niin hyvältä, että oksat pois ;)

Tsemppiä kaikille ja torstaista lähtien lähden kohti kuudetta viikkoani. Nopeesti tämä aika on kuitenkin mennyt vaikka alussa tuntui, että ei tästä mitään taida tulla...

Kirjoitelkaa miten menee...!
  Vastaa viestiin