Yksittäinen viesti
29.05.12, 21:31   #1 (linkki)
Lorne Fox
(Vierailija)

Olin Helvetissä

Aluksi kaikki oli täydellisen pimeyden vallassa, mutta sitten jonkin ajan kuluttua aloin nähdä
vähitellen kirkastuvaa heikkoa ja vilkkuvaa tulenkajoa. Nyt ilma, joka oli tähän asti ollut lämmintä,
alkoi muuttua kuumemmaksi, kunnes se lopulta kävi lähes sietämättömäksi..
Kaukana alapuolellamme olevat oliot alkoivat vähitellen saada muotoa. Eteemme ilmestyi
valtava kehä tai alue, joka kylpi nestemäisten tulenliekkien valossa. Päästyämme lähemmäksi tuo
alue muuttui niin suureksi, että sen toista puolta oli mahdotonta nähdä. Juuri tämä kehä oli ollut
tuon salaperäisen tulenkajon lähde…
Kuulin, kuinka kadotetut sielut korottivat äänensä tuskaisiin huutoihin ja kirouksiin. Jotenkin
tunsin, että tämä oli nyt se alue, josta maan päällä käytämme nimitystä helvetti…
Näin siellä sellaista pelkoa, jota en ollut koskaan kohdannut maan päällä. Palvelutyöni aikana
olen nähnyt monenlaisia tragedioita. Olen nähnyt kauhun kangistavia kasvoja. Mutta helvetissä
kokemani näyt olivat tuhatkertaisia verrattuna niihin kauhuihin, joita olin saanut nähdä maan
päällä. Kuulin tuskaa täynnä olevia pelon huutoja. Näin kadotettujen piinattuja sieluja, jotka
yrittivät epätoivoissaan kätkeytyä varjoihin… mutta se oli aivan turhaan. Paetessaan jotain tiettyä
vihollista he juoksivat suoraan jonkun toisen syliin.
  Vastaa viestiin