| heipparallaa!
Terveiset keittiöremontin keskeltä!
Paastoilua helpottaa kummasti, kun ei pysty laittamaan ruokaa. Lapsille vaan pinaattilettuja tms. valmista lämmitän mikrossa :D
Kiitos Tonnikeijukainen kysymästä; Mulla alkoi eilen toinen paastoviikko ja ennakkosuunnitelmista poiketen en ole syönyt mitään muuta, siis niitä kasviksia joita olin ajatellut. Samoilla linjoilla mennään. Mielitekoja ei (onneksi) edelleenkään ole. Yhtenä iltana lapset ja mies söivät pitsaa. Lasten omasta jäi vaikka miten paljon jäljelle, siinä se oli nenän edessä, tuoksuvana ja houkuttelevana. Siitä olisis ollut niiin helppo ottaa ja haukata, mutta pysyin lujana ja pakkasin loput jääkaappiin :D
Ennen aloitusta mulla oli sellainen tunne (ja on vieläkin), että haluan ottaa etäisyyttä normaaliin ruokaan. Olin ilahtunut, kun tämä lause löytyi myös oppaan ensisivuilta. Vieläkin siis tuntuu ja luulen etten pysty siirtymään seuraavalle tasolle ennenkuin tuo tunne katoaa. Tosin tässä ei mitään kiirettä vielä olekkaan, kun pudotettavaa on yhteensä n. 30kg. Onko muilla vastaavia tuntemuksia?
Tulokset:
vko1 taso4 89.5->87.5 -2kg
vko2 taso1 87.5->84.8 -2.7kg yht. -4.7kg
Tonnikeijukainen: Mullakin alkaa vatsa jumittaa ja todellakin toivon, ettei viimeisimmässä synnytyksessä saamani peräpukamat palaa! Mitä droppeja sulle suositeltiin? Mulla muuten kans on tuo kasikympin alitus eka tavoite!
Tsemppiä kaikille hurjasti!
Raksupaksu
|