Yksittäinen viesti
03.06.12, 17:11   #3215 (linkki)
Lilja..
(Vierailija)

Hei vaan!!

Suurkiitos kaikille tsempeistä! <3 äidilläni on nyt rankimmat hoidot ohi ja nyt hän kerää taas voimia normaaliin arkeen. Puolvuotta meni hirmu nopeesti...ihanaa kun tuli kevät ja nyt kesäkuukin on jo alkanut!

Meidän pojat alotti päiväkodissa muutama viikko sitten ja tykkäävät siellä olla! Aivan ihania tätejä ja paljon tekemistä ja puuhaa. Eri ryhmissä ovat, mutta saavat nähdä toisiaan monesti päivässä. :) aloitus oli isommalla hieman vaikeahko, kun poti niin suurta koti-ikävää, mutta nyt jo lähtee aamuisin sinne tosi mielellään. Pienemmällä ei ollut alotuksen suhteen mitään ongelmia. :)

Mä alan nyt sitten heinäkuun alusta tekemään kotona ripsienpidennyksiä ja geelikynsiä. Perustan yrityksen ja yksi huone kotona muutettiin hoitolahuoneeksi. Olen aivan täpinöissäni ja todella onnellinen!! Puolisen vuotta olen ripsiä harjoitellut ja nyt alkaa olemaan taitoa sen verran, että uskallan tehdä sitä työkseni. Vielä en ole sen koommin mainostellut, mutta puskaradio on näköjään hirmuisen tehokas, kun tutuntutuntutut jo soittelee että milloin saa tulla..heh.. :))

Vautsi pupu! Aikas hieno juttu tuo sun rintojen korjaus! Ja varsinkin, jos se on ollut jo pidempään haaveena...nyt sä toteutit sen! Huippua!:)

Mäkin oon vaan haaveillut tästä mun yrityksestä jo pitkään ja nyt kun hoitohuone alkaa olemaan kuosissaan, niin on ihan uskomaton fiilis, että pian se toiminta alkaa!! Superhuippua!!

Mutta ennen kuin pääsen ns. sorvin ääreen, lähdetään viikoksi italiaan lomaileen isolla porukalla!

Yeah, life is good! <3
  Vastaa viestiin