Yksittäinen viesti
01.07.12, 23:00   #324 (linkki)
Katariina
(Vierailija)

Oltiin miehen kanssa parin päivän lomalla ja jouduin turvautumaan kemialliseen nukahtamisapuun kaikkina kolmena yönä :-( Iltana ennen lähtöä nukahdin ensin "normaalisti" mut heräsin puolen tunnin jälkeen - olin ihan pirteä ja otin nukahduslääkkeen. No, nukuin yön sitten ihan ok. Seuraavana iltana oltiin juhlistamassa meidän vuosipäivää ja olutta tuli jonkin verran litkittyä, mikä auttoi saamaan unen päästä kiinni. Olin ihan poikki lauantaina, mutta silti pyörin sängyssä kaksi tuntia viime yönä. Lopulta jouduin silti ottamaan nukahduspillerin :-(.

Nyt toivon kovasti, että uni tulisi taas kotosalla.. Kk-kierto tosin nyt siinä vaiheessa et unet lähtee, mutta harmittaa, kun tuplasatsi Estrogeliäkään ei eilen auttanut :-( ja tietenkään nyt ku pitäisi mennä petiin ei yhtään väsytä :-/.

Täytyy varmaan alkaa tottua ajatukseen, että mä vaan en ikinä enää nuku reissussa ilman lääkkeitä. Kunpa vaan vois ottaa sen lääkkeen hyvällä omallatunnolla sen reissun ajan vaikka joka ilta (max. ehkä viikko toki). Pirteenä kun jaksaa paljon paremmin kävellä ja tutustua paikkoihin, mutta mistä se johtuu, että mieli tappelee sitä lääkettä vastaan, vaikka sitten kotona pitäisi pitkän tauon?
  Vastaa viestiin